پیروزی پر گل ایران در شروع جام ملت های آسیا

ملی پوشان ایران در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا درخشان ظاهر شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ و حضور امیر قلعه‌نویی در ۱۳ بازی پیاپی نمایش درخشانی داشته و توانسته ۱۱ پیروزی و دو تساوی به دست بیاورد. حالا هم با روحیه مناسبی به استقبال جام ملت‌های آسیا و نخستین دیدار مقابل فلسطین آمده تا بتواند مقتدرانه این رقابت‌ها را آغاز کند. 

برای حریفان خط و نشان بکشد. در مسیر قهرمانی قدم بردارد، اما در آن سوی میدان فلسطین هم تیم دست و پا بسته‌ای در مسابقات تدارکاتی نشان نداده و نمی‌خواهد بازنده باشد.

پاس احسان حاج‌صفی در سمت چپ زمین برای مهدی قایدی را این بازیکن به میانه زمین برد. به سامان قدوس رساند که این بازیکن دوباره قایدی را در جناح چپ صاحب توپ کرد.  ارسال چیپ و زیبای این بازیکن را قدوس با مهار عالی به کریم انصاری‌فرد رساند.  این بازیکن یک دقیقه و ۴ ثانیه پس از شروع بازی با ضربه بغل پا اولین گل جام ملت‌ها را برای ایران بزند.

گل دوم ایران توسط شجاع خلیلی زاد

دو پاس از سامان قدوس و دو گل از انصاری‌فرد و شجاع ایران را خیلی زود در موقعیت برد مقابل فلسطین قرار داد.

ضربه ایستگاهی به دست آمده برای تیم ملی ایران با خطا روی سامان قدوس در پشت محوطه جریمه فلسطین را قدوس با ارسال تماشایی به مقابل تیرک دوم فرستاد تا شجاع خلیل‌زاده به شکل تکل زدن و شوت محکم گل دوم را بزند.

سومین گل ایران به فلسطین

کریم، شجاع و قایدی کاری کردند تا برتری ایران مقابل فلسطین در نیمه اول قطعی شود.

کار تیمی عالی بازیکنان ایران نتیجه داد و علیرضا جهانبخش پس از اینکه توپ را از کریم انصاری‌فرد گرفت، با یک پاس در عمق زمینی مهدی قایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این ستاره ریزنقش با شوت سرضرب و زمینی گل سوم را به ثمر رساند.

گل اول فلسطین به ایران

تامر سیام اجازه نداد دروازه ایران در نیمه اول پس از زدن سه گل بسته بماند و در دقیقه ۶+۴۵ با ضربه سر گلزنی کرد.

ضربه ایستگاهی به دست آمده برای فلسطین در میانه میدان و ارسال توپ به محوطه جریمه را عزت‌اللهی دفع کرد، اما توپ به تامر صیام رسید تا ضربه سر به تور دروازه بچسبد و گل اول فلسطین را در جام بزند.

گل چهارم ایران توسط سردار آزمون

ملی‌پوشان ایران به دنبال بیشتر کردن اختلاف گل در نیمه دوم و قطعی کردن برد مقابل فلسطین هستند.

نمایش عالی بازیکنان ایران بازهم منجر به گل شد. این بار پاس رو به جلوی علیرضا جهانبخش را سامان قدوس با یک پاس در عمق دیدنی از بین دو مدافع فلسطین عبور داد و به صادق محرمی رساند. که فرار سریع و در ادامه ارسال زمینی این بازیکن را رامی حماده به شکل ناقص برگشت داد تا سردار آزمون از راه برسد. زودتر از مهدی طارمی توپ را با پای چپ تبدیل به گل کند.

منبع: ورزش سه

ورزشی
شناسه : 401809
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا