راهنمای خرید درب ضد سرقت فلزی

اگر در محیط شرجی یا مرطوب زندگی می کنید  و به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید ، حتما به این موضوع فکر کرده اید که دربی خریداری کنید هم در مقابل رطوبت مقاوم باشد و با امنیت و کیفیت بالا آرامش منزل شما را تامین کند. درب ضد سرقت فلزی همان دربی است که مناسب شماست. ما در این مقاله به نکاتی که برای خرید درب ضد سرقت فلزی باید آن را بدانید اشاره کردیم.

درب ضد سرقت به دلیل ویژگی های خاصی که دارد مقاوم در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی می باشد ، ما در اینجا به تفسیر این ویژگی ها می پردازیم:

رنگ کوره ای درب ضد سرقت فلزی

یکی از مهم ترین ویژگی درب ضد سرقت فلزی اهورا درب رنگ رویه آن هاست. رنگی ضخیم که به رنگ الکترواستاتیک معروف هستند ،در حرارت کوره به خوبی پخته و آماده می شوند و به خوبی روی چهارچوب و رویه درب پوشش داده می شود و در مقابل خط و خش و ضربه مقاومت بالایی دارد.

دلیل استفاده از رنگ کوره ای این است که کیفیت عالی این رنگ ها و چسبندگی و ضخامت این رنگ ها باعث مقاومت بالای این محصول در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی همینطور بارش باران و تابش آفتاب می شود که مورد استقبال مشتریان عزیز شمال کشور و مناطق جنوبی کشور مانند هرمزگان ، سیستان و بلوچستان ، خوزستان و بوشهر که در مجاورت دریا هستند و گرمای طاقت فرسایی دارند، می باشد.

پس اولین نکته برای خرید درب ضد سرقت فلزی رنگ استاندارد و با کیفیت رویه درب می باشد.

 رویه درب ضد سرقت فلزی

یکی از بخش هایی که هم امنیت به منزل شما می دهد و هم باعث افزایش عمر محصول شما می شود. استفاده از ورق فلزی یکی از مهم ترین بخش های این محصول می باشد که از ورق هایی با ضخامت ۱.۲۵ میلیمتر برای رویه درب استفاده می شود که با استفاده از دستگاه های مختلف پرس قابل تولید با اشکال و طرح های مدرن و جدید می باشد.

ورق های فلزی بعد از اینکه در دستگاه پرس به مدل های مختلف تبدیل شدند به بخش مونتاژ می روند که بر روی لنگه اصلی درب جوش شوند. بعد از پیاده سازی و جوشکاری به قسمت رنگ کوره ای می روند که با پیاده سازی و اجرا رنگ های کوره ای الکترواستاتیک که قابل تولید در پنج رنگ قابل تولید می باشد.

دومین نکته برای خرید درب ضد سرقت فلزی استفاده از ورق فلزی با کیفیت و ضخامت مناسب می باشد.

درب ضد سرقت فلزی مدرن اهورا درب

 

 رنگ درب ضد سرقت فلزی

توجه به رنگ درب ورودی یکی نکات مهم برای دکوراسیون منزل می باشد چون به طور مستقیم به زیبایی محیط شما و دیزاین محل زندگی شما در ارتباط است. درب های ضد سرقت فلزی به دلیل اجرا رنگ بر روی فلز تنوع زیادی ندارد و در پنج رنگ قابل تولید می باشد که شامل رنگ طوسی ، سفید ، مشکی ، ونگه و دکورال (طرح چوب) می باشد.

سومین نکته انتخاب رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی می باشد

نصب استاندارد درب ضد سرقت فلزی

چهارمین بخشی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید که نصب درب ضد سرقت استاندارد باشد. نکته ای که کمتر به آن توجه می شود نصب درب ضد سرقت می باشد که بسیار مهم و حاِئز اهمیت می باشد .

نصب اصولی درب ضد سرقت از آنجا حائز اهمیت می شود که با نصب درست باعث افزایش امنیت محیط و باز و بسته شدن راحت درب شما می شود و به علاوه بتن ریزی داخل چهارچوب می تواند به استحکام بیشتر محصول شما کمک کند.

چهارمین نکته خرید درب ضد سرقت فلزی نصب درب را به کارشناسان مجرب بسپارین و از فروشندگان درب ضد سرقت بخواهید نصب محصول توسط نیرو های متخصص انجام شود.

درب ورودی ساختمان فلزی اهورا درب

 ما در این مقاله نکات خرید درب ضد سرقت فلزی را به طور اختصار باهم مرور کردیم.

برای مشاهده محصولات و لیست قیمت درب ضد سرقت مجموعه اهورا درب روی لینک زیر کلیک کنید یا برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با شماره ۸۸۴۴۹۰۶۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

https://ahoradarb.com/product-category/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b6%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%82%d8%aa/

 

** این محتوا توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 401967
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا