ارتقا سطح سلامت جامعه با وست ویژن

شرکت تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای است که توسط جناب آقای دکتر مهدی آنت تاسیس و اداره می‌شود. این شرکت با استفاده از فناوری‌های روز توانسته محصولاتی بر پایه ژل رویال، عسل ارگانیک و مواد و ترکیبات طبیعی تهیه و با برند وست ویژن روانه بازار کند.

شرکت تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای است که توسط جناب آقای دکتر مهدی آنت تاسیس و اداره می‌شود. این شرکت با استفاده از فناوری‌های روز توانسته محصولاتی بر پایه ژل رویال، عسل ارگانیک و مواد و ترکیبات طبیعی تهیه و با برند وست ویژن روانه بازار کند.

شرکت وست ویژن تمام مجوزهای مربوط به بازاریابی شبکه‌ای و پروانه کسب را از صنف بازاریابی شبکه‌ای دریافت کرده و به صورت یک شخص حقوقی مطابق آیین نامه تبصره ماده ۸۷ قانون نظام صنفی در حال فعالیت و کسب و کار است.

برند وست ویژن، بدون هیچ‌گونه وابستگى به ارگان‌ها و نهادهاى دولتى و غیردولتى دیگر توانسته برای دست یابی به اهداف خود در جهت ترویج فرهنگ سلامتی و رساندن محصولات منحصر به فرد خود به مشتری واقعی، در بازاریابی شبکه‌ای حق مطلب را ادا کند و در این راستا تلاش‌های بسزایی انجام داده است. در ادامه به معرفی بیشتر این شرکت می‌پردازیم.

تاسیس برند وست ویژن

برند وست ویژن، که در حال حاضر اولین و بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بر اساس ژل رویال ارگانیک و فراورده های زنبور عسل تازه در کشور می‌باشد در سال ۱۳۹۷ با اقدام دکتر مهدی آنت ثبت و راه اندازی شد. این شرکت با دریافت پروانه کسب رسمی توانسته محصولات طبیعی و ارگانیک ژل رویال، را از طریق بازاریابی شبکه‌ای معتبر و مطمئن خود توزیع کند.

تجارت قرن بیست و یکم در طی سال‌ها تلاش بی وقفه، اقدام به دریافت تمام مجوزها و پروانه‌های لازم برای فعالیت بازاریابی شبکه‌ای و تولید محصولات ارگانیک کرده است.

برند وست دارای ویژن پروانه کسب بازاریابی معتبر، مجوزهای HACCP، ISO، مجوز حلال و … است. برای مشاهده و بررسی مجوزهای رسمی و معتبر برند وست ویژن می‌توانید به سایت اصلی شرکت Royalynet.com مراجعه نمایید.

این شرکت وست ویژن در قالب بازاریابی شبکه‌ای به فروش محصولات تولید شده بر اساس ژل رویال می‌پردازد. در واقع هدف وست ویژن گسترش اطلاعات و افزایش سطح دانش مردم در رابطه با خواص، ویژگی‌ها و نحوه مصرف فراورده‌های زنبور عسل به خصوص ژل رویال بوده است.

چرا وست ویژن بهترین شرکت بازاریابی شبکه‌ای است؟

ما در این مقاله با برشمردن ویژگی‌های منحصر به فرد وست ویژن به شما می‌گوییم چرا این شرکت برترین شرکت بازاریابی شبکه‌ای است؟! همچنین با ارائه تجربیات این شرکت شما را در پیشبرد اهداف‌تان در بازاریابی شبکه‌ای راهنمایی می‌کنیم.

کیفیت کالا:

محصولاتی که برای عرضه انتخاب می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشند تا مشتری آن‌ها را به دیگر محصولات ترجیح دهد. اگر کیفیت کالای شما پایین باشد، دلیلی ندارد مشتری آن را از شما بخرد.

شرکت وست ویژن اولین شرکتی است که در ترکیبات محصولات خود از ژل رویال بدون هیچگونه ترکیب شیمیایی و تنها با استفاده از فراورده‌های زنبور عسل، با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف کننده نهایی قرار داده است.

اصل مهمی که در همه شرکت‌های بازاریابی باید رعایت کرد این است که محصولات ارائه شده باید تولید خود شرکت باشد تا بتواند به کیفیت آن نظارت کامل داشته باشد. به همین علت شرکت وست ویژن با احداث مزارع بزرگ پرورش زنبور و تولید عسل طبیعی و در نتیجه بدست آوردن ژل رویال با کیفیت و مرغوب و فروش آن به صورت بازاریابی در کشور پرداخته است.

مهارت مذاکره و فروش:

مهارت‌های فروش اکتسابی هستند. با کسب این مهارت‌ها می‌توانید راهکارهایی افزایش فروش خود پیدا کنید. باید توانایی صحبت با مشتری را داشته باشید. باید فوت و فن صحبت و رفتار با مشتری را بدانید.

در شرکت وست ویژن با آموزش صحیح یک شبکه‌ی بازاریابی مطمئن و قابل اعتماد تشکیل شده و کارمندان با مهارت تخصصی در زمینه فروش به فعالیت مشغولند. افراد با فراگیری دانش بروز در زمینه بازاریابی شبکه‌ای می‌توانند فعالیت خود را گسترش داده و از لحاظ اقتصادی پیشرفت کنند.

مهارت رهبرسازی:

باید توانایی این را داشته باشید که افراد مشغول در مجموعه خود را به رهبرانی سخت کوش و با انگیزه تبدیل کنید. جناب آقای دکتر مهدی آنت با رعایت اصول مدیریتی نوین توانسته انگیزه را در کارمندان و افراد حاضر در مجموعه خود پرورش دهد و یک تیم بسیار قوی و حرفه‌ای را تشکیل دهد.

همچنین شرکت وست ویژن با محصولات ارزشمند خود قادر خواهد بود به سرعت وارد بازارهای جهانی شده و برای سلامت مردم تاثیر بسزایی را ایفا کند و در بین کشورهای پیشتاز در این حوزه نام کشورمان را به عنوان رقیبی جدی بر سر زبان‌ها بیندارد.

وست ویژن

اهداف خاص وست ویژن

  • گسترش فرهنگ سلامتی

  • استفاده از منابع طبیعی در تولید محصول

  • افزایش فروش محصولات سلامت محور

  • افزایش رضایت در مشتریان

  • افزایش میزان مشتریان با انجام تعاملات بیشتر

  • ایجاد پل ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده

  • محو مرزهای سیاسی در جهت اشاعه سلامت

  • گسترش صادرات و کمک به چرخه اقتصادی کشور

  • افزایش سهم شرکت از بازار بی‌نظیر بازاریابی شبکه‌ای در دنیا

  • یافتن مشتریان بالقوه

  • ایجاد یک اجتماع در جهت افزایش خط تولید

  • ایجاد پایگاه‌های مستقل برای همکاران خود در کشورهای مختلف

  • افزایش شناسایی نام تجاری در شبکه‌های اجتماعی

اقدامات و فعالیت‌های وست ویژن

فعالیت‌های وست ویژن در راستای تحقق سلامتی تعریف شده است. همچنین این شرکت در زمینه معرفی، تولید و فروش محصولات ژل رویال فاسد نشدنی و عسل طبیعی فعالیت می‌کند. هدف و آرمان این برند ارتقای سطح سلامت فردی، گسترش فرهنگ استفاده از منابع طبیعی و نیز کسب درآمد از طریق بازاریابی شبکه‌ای برای افراد و همکاران خود است.

برند وست ویژن با گسترش شبکه بازاریابی موفق، مطمئن و دارای مجوز رسمی علاوه بر درآمدزایی، محصولی منحصربه فرد و ویژه به نام ژل رویال فاسد نشدنی را به جامعه معرفی کرده است که تمامی افراد هم داخل کشور و هم خارج از کشور به آن دسترسی دارند.

یکی از اقدامات مهم این شرکت توجه به صادرات و کمک به چرخه اقتصاد کشور است. حضور در نمایشگاه غذا و نوشیدن عمان می‌تواند گواه خوبی برای این تلاش پر ثمر باشد.

نمایشگاه بین المللی غذا و نوشیدنی عمان سالانه در مسقط برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان تجاری و مخاطبان خصوصی بسیاری در آن شرکت می‌کنند. این گردهمایی مهم سالانه تصمیم گیرندگان کلیدی دولت، رهبران فکری بین المللی، پیشگامان منطقه و ارائه دهندگان فناوری و راه حل‌های نوآورانه را گرد هم می‌آورد تا صنعت را متحول کند و چشم انداز بلندپروازانه سلطنت را به واقعیت تبدیل کند.

همانگونه که گفتیم هدف شرکت وست ویژن ارائه محصولات با کیفیت و طبیعی برای گسترش سلامت در بین افراد جامعه و کسب رضایت مشتریان می‌باشد. ایجاد زیرساخت‌های مستقل برای همکاران و همچنین ایجاد بستری مناسب و امن برای فعالیت افراد در زمینه کاری مورد علاقه، از دیگر اهدافی هستند که این شرکت دنبال می‌کند.

خواص محصولات برپایه ژل رویال برند وست ویژن

ژل رویال ماده‌ای ژلاتینی است که توسط زنبورهای عسل برای تغذیه ملکه و بچه‌های آن‌ها تولید می‌شود. ژل رویال حاوی مواد آنتی‌بیوتیکی و ضد قارچی طبیعی است که می‌تواند در مبارزه با عفونت‌ها و التهاب‌ها مؤثر باشد.

اثرات مثبت ژل رویال بر سلامت قلب و عروق، کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلی سیستم عصبی نیز به‌عنوان دیگر فواید و خواص ارزشمند این محصول طبیعی به‌شمار می‌آید. برخی از مهم‌ترین خواص ژل رویال عبارتند از:

  • تقویت سیستم ایمنی

  • جوان سازی سلول‌ها

  • ضد سرطان و آنتی اکسیدان قوی

  • کاهش فشار خون

  • ضد دیابت

  • بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی

  • بهبود زخم‌ها

  • ترمیم پوست

  • کاهش کلسترول بد خون

  • درمان خشکی چشم

  • ضد چروک و ضد پیری پوست

  • درمان ناباروری در زنان و مردان

  • درمان خشکی چشم

  • کنترل علائم یائسگی

  • بهبود سیستم گوارشی

  • افزایش انرژی

  • کمک به بیماران ام اس

  • بهبود رماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید)

چند محصول وست ویژن

محصولات وست ویژن که به صورت معجون، شربت، شامپو و کرم به بازار عرضه می‌شود، در راستای بهبود بیماری‌ها و داشتن زندگی سالم‌تر افراد است.

انواع معجون‌ها مانند: معجون آراکسا، معجون آرتیکو، معجون براسا، معجون دلیشیا، معجون راپیدا، معجون رنفورد با خواص ویژه برای بهبود انواع بیماری‌ها تهیه و تولید شده است. همچنین محصولاتی به صورت شربت‌ مانند: شربت استرازا، شربت کبوسل، شربت لومینا … تولید شده است که خواصی بی نظیر دارند و جهت مصرف راحت تر ارائه شده‌اند.

در این شرکت انواع شامپوها و کرم‌های حاوی ترکیبات ژل رویال نیز اختراع و تولید می‌شود. شامپوهایی مانند شامپو اویتار، شامپو میرار و… و همچنین کرم‌هایی مثل کرم پیراوا، کرم تالون و … .

محصولات وست ویژن

سخن آخر

در آخر شرکت وست ویژن برای داشتن جامعه‌ای سالم با تمام تلاش و داشتن ایده‌هایی ناب قدم در این راه گذاشته است و سعی کرده نیاز جامعه به ارتقای سطح سلامت و حرکت در مسیر بازاریابی شبکه‌ای امن و مطمئن با ارائه محصولات صددرصد سالم، ارگانیک و طبیعی از ژل رویال را پاسخگو باشد.

 

** این محتوا توسط جهان صنعت نیوز تهیه نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 402229
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا