هفت خودروی ژاپنی به سامانه وارداتی ها اضافه شد

ساعاتی قبل سامانه یکپارچه فروش وارداتی ها نام هفت خودروی ژاپنی جدید را برای عرضه متقاضیان اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به جمع محصولات سامانه یکپارچه وارداتی ها نام هفت خودروی ژاپنی از نشان های نیسان و تویوتا اضافه شده است. به طور قطعی نمی توان گفت که کدام شرکت ها متولی واردات این خودروها هستند. اما می دانیم که نام شرکت های معین خودرو اروند و برساوش به سامانه اضافه شده است.

نیسان ایکس تریل، نیسان آلتیما و نیسان قشقایی از جمله محصولات ژاپنی هستند که احتمالاً توسط معین خودرو اورند به بازار می آیند. همچنین تویوتا کمری هیبرید، تویوتا راو۴ هیبرید، تویوتا هایلندر هیبرید و تویوتا ونزا در جایگاه چهار محصولات جدید ژاپنی قرار دارند. اطلاعات اولین نشان می دهد که عرضه خودروهای جدید تویوتا توسط شرکت برساوش انجام خواهد شد.

نیسان ایکس تریل با پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر به بازار ایران می آید و قدرت ۱۸۱ اسب بخار را با گشتاور ۲۴۴ نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک CVT ایکس ترونیک است که توان را به چرخ های جلو می رساند. احتمال آن زیاد است که ایکس تریل در نسخه پایه و تک دیفرانسیل به بازار ایران بیاید.

نیسان قشقایی به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو مجهز است که ۱۴۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو نیز از نوع اتوماتیک CVT ایکس ترونیک است. توان را به چرخ های جلو می رساند.

نیسان آلتیما هم به پیشرانه های ۲.۵ لیتری برابر با ایکس تریل و دو لیتری توربو مجهز است. تیپ توربو آلتیما ۲۴۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده اتوماتیک CVT ایکس ترونیک توان را به چرخ های جلوی این سدان ژاپنی می رساند.

تویوتا راو۴ هیبرید به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی مجهز است. این پیشرانه بیشینه قدرت ۲۶۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع E-CVT است و توان را به چرخ های جلو و عقب این کراس اوور ژاپنی می رساند.

تویوتا هایلندر هیبرید به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی مجهز است. این پیشرانه بیشینه قدرت ۲۴۲ اسب بخار را با گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع E-CVT است و توان را به چرخ های جلو و عقب این کراس اوور ژاپنی می رساند.

تویوتا کمری هیبرید به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی مجهز است. این پیشرانه بیشینه قدرت ۲۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۱ نیوتن متر دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع E-CVT است و توان را به چرخ های جلو این سدان ژاپنی می رساند.

تویوتا ونزا مشخص نیست که با کدام قوای محرکه به بازار ایران می آید. این کراس اوور ژاپنی به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی و ۲.۵ لیتری هیبرید مجهز بوده و جعبه دنده CVT و E-CVT در آن به کار رفته است.

منبع: آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 402650
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا