خرید بلیط قطار کرمان مشهد در فلای تودی

کرمان، شهری باستانی و تاریخی در جنوب شرقی ایران است. این شهر به دلیل جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعددی که دارد، یکی از پربازدیدترین شهرهای کشور محسوب می‌شود. برخی از گردشگران پس از بازدید از کرمان، تصمیم می‌گیرند به مشهد سفرکرده و از این شهر مذهبی نیز بازدید کنند. مشهد، شهری مذهبی در شمال شرقی کشور است که به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع)، هرساله میزبانی گردشگران بسیاری از سراسر کشور را برعهده دارد. اگر شما نیز تصمیم دارید از کرمان به مشهد سفر کنید، می‌توانید از قطار به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های سفر، بهره ببرید. در این مقاله، قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه در عرض چند دقیقه، خرید بلیط قطار کرمان مشهد را از فلای تودی انجام دهید.

 خرید بلیط قطار در فلای تودی، فقط با چند کلیک

 سفر با قطار از کرمان به مشهد، تجربه‌ای لذت‌بخش است. شما می‌توانید در طول سفر از مناظر زیبای کویر و دشت‌های ایران لذت ببرید و در کوپه خود، استراحت نمایید یا به مطالعه و تماشای فیلم بپردازید. فلای تودی، یکی از معتبرترین سامانه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در ایران است. این سامانه، امکان خرید آسان بلیط قطار را به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم نموده تا مسافران بتوانند در کمترین زمان، بلیط موردنظر خود را تهیه نمایند. برای خرید بلیط قطار کرمان مشهد در فلای تودی، شما تنها باید مراحل ذیل را انجام دهید:

 • ابتدا باید به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید و در بالای صفحه، بر روی گزینه “بیشتر” کلیک نموده و عبارت “قطار” را انتخاب نمایید.

 • در بخش “خرید بلیط قطار”، ابتدا نوع بلیط که به‌صورت یک‌طرفه و یا رفت‌وبرگشت است را تعیین کرده و سپس، باید بر روی عبارت “مسافران عادی” کلیک نمایید. البته درصورتی‌که شما خانم هستید و تمایل دارید در کوپه خواهران سفر کنید، باید گزینه “ویژه خواهران” و اگر آقا باشید و مجرد، باید گزینه “ویژه برادران” را انتخاب کنید. در غیر این صورت، بر روی عبارت “مسافران عادی” کلیک کنید.

 · حال وقت آن رسیده تا کادرهای موجود در زیر این عبارات را تکمیل کنید. در این بخش باید مبدأ، مقصد، تاریخ رفت، در صورت تهیه بلیط یک‌طرفه، و تاریخ رفت‌وبرگشت را در صورت خرید بلیط دوطرفه، مشخص کنید.

 · در کادر بعدی باید تعداد مسافران را تعیین کنید. هنگامی‌که روی گزینه “مسافران” کلیک می‌کنید، لیستی برایتان باز می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد افراد بزرگ‌سال، کودک و حتی نوزاد را وارد نمایید.

 · پس از انتخاب عبارت “تأیید”، شما این فرصت را دارید تا در صورت تمایل، کوپه‌ای دربست را رزرو کنید و یا حتی خودرو خود را با قطار حمل نمایید. در این صورت، شما باید تیک هر یک از این گزینه‌ها را فعال کرده و تعداد خودرو را وارد کنید. درنهایت، بر روی گزینه “جست‌وجو” کلیک کنید.

 · در صفحه نتایج جست‌وجو، تمام بلیط‌های قطار موردنظر که در تاریخ انتخاب‌شده در دسترس هستند، نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به قیمت، زمان حرکت و سایر ویژگی‌های قطار، بلیط موردنظر را انتخاب نمایید.

 · پس از انتخاب بلیط و مطالعه قوانین استرداد، بر روی گزینه “انتخاب و خرید” را کلیک کنید.

 · حال زمان آن رسیده تا با وارد نمودن نام و نام خانوادگی، جنسیت، کد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل و ایمیل، اطلاعات مسافران را ثبت نمایید.

 · اگر ثبت‌نام خود را در وب‌سایت فلای تودی انجام داده‌اید، با واردکردن شماره موبایل یا ایمیل در این بخش، وارد مرحله خرید خواهید شد. در غیر این صورت، شما باید گزینه” ثبت‌نام” را انتخاب کرده و سپس، مراحل خرید را انجام دهید.

 · در این بخش، اطلاعات مربوط به تهیه بلیط قطار و مشخصات مسافر یا مسافران را با دقت بررسی کنید و با فعال کردن تیک گزینه قوانین و مقررات، بر روی گزینه “ادامه فرآیند خرید” کلیک کنید. اگر شما کد تخفیف یا سفر کارت دارید، قادر خواهید بود اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید.

 · در گام پایانی، به درگاه پرداخت بانکی متصل خواهید شد. در این بخش با پرداخت هزینه، بلافاصله بلیط خریداری‌شده به‌واسطه ایمیل و پیامک، برایتان ارسال خواهد شد.

 با خرید بلیط قطار از فلای تودی، می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت و خیالی آسوده، سفر خود را آغاز نمایید.

 بلیط قطار خود را از فلای تودی بخرید و از مزایای آن بهره‌مند شوید!

 شاید این سؤال برایتان مطرح گردد که چرا باید از فلای تودی بلیط قطار خود را تهیه کنید؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که دلایل زیادی برای این اقدام وجود دارد که در متن ذیل، به ذکر چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

 قیمت مناسب

فلای تودی، یکی از معتبرترین سامانه‌های رزرو بلیط هواپیما و قطار در ایران است. به همین دلیل، می‌توانید با اطمینان از قیمت، بلیط موردنظر خود را خریداری نمایید.

 تنوع انتخاب

 این مجموعه، امکان مقایسه قیمت بلیط قطار شرکت‌های مختلف ریلی را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف، بلیط قطار موردنظرتان را با ویژگی‌های دلخواه، پیدا کنید و با توجه به نیاز و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

 خرید آسان و سریع

 تهیه بلیط قطار از این مجموعه، بسیار آسان و سریع است و شما می‌توانید در عرض چند دقیقه، آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

 پشتیبانی ۲۴ ساعته

 فلای تودی، دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است و اگر شما با مشکلی در پروسه خرید بلیط قطار مواجه شوید، قادر خواهید بود از پشتیبانی شبانه‌روزی این مجموعه، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 استرداد بلیط

 درصورتی‌که به هر دلیلی، مجبور به تغییر یا استرداد بلیط قطار خود شوید، می‌توانید از خدمات استرداد بلیط این مجموعه استفاده کنید.

سفری آسان با فلای تودی

 طی این مطلب، شما را با چگونگی خرید بلیط قطار در وب‌سایت فلای تودی آشنا کردیم و در ادامه به ذکر مزایای تهیه بلیط از این مجموعه پرداختیم. حال می‌توانید در کمترین زمان ممکن، بلیط قطار کرمان مشهد خود را تهیه نموده و خود را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید.

با توجه به این مزایا، خرید بلیط قطار از فلای تودی، گزینه‌ای مناسب برای‌تان خواهد بود؛ چراکه شما با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توانید سفری خاطره‌انگیز را تجربه نمایید. فلای تودی، یکی از قدرتمندترین سامانه‌های رزرو بلیط قطار، هواپیما و… است که امکان رزرو بلیط هواپیما و قطار از تمامی شرکت‌های هواپیمایی و قطارهای داخلی و خارجی را برای کاربران خود فراهم می‌نماید. این مجموعه، با ارائه تخفیف‌های ویژه و جشنواره‌های فروش، تلاش می‌کند تا بهترین قیمت‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

خواندنی
شناسه : 402677
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا