دست رد مورینیو بر سینه الشباب عربستان

با تایید رسانه‌های ایتالیایی، ژوزه مورینیو تصمیم به رد پیشنهاد الشباب عربستان گرفته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، روز سه‌شنبه گذشته رم از اخراج مورینیو از سمت خود در جالوروسی به دلیل افت نتایج تیم تحت هدایت او خبر داد. بلافاصله دنیله ده‌روسی، به‌عنوان جایگزین این مربی انتخاب شد.

با بیکار شدن مورینیو، شایعات زیادی درباره تیم‌های آینده مربی پرتغالی به گوش می‌رسد. یکی از قابل توجه‌ترین پیشنهاداتی که برای به خدمت گرفتن مورینیو از راه رسیده، از سمت الشباب عربستان است.

طبق گزارشاتی که امروز منتشر شد، سعودی‌ها با ارائه یک پیشنهاد هنگفت مورینیو را می‌خواهند. با این حال به‌نظر می‌رسد سرمربی سابق رم قصدی برای قبول این پیشنهاد ندارد.

بر اساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، سرمربی پرتغالی تصمیم گرفت پیشنهادی که از سوی الشباب عربستان برای او ارسال شده بود را رد کند.

این شبکه اضافه کرد که مورینیو از کمبود پیشنهاد رنج نخواهد برد. به‌خصوص که باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از جمله نیوکسل یونایتد او را زیر نظر دارند.

شایان ذکر است که ژوزه با رم قراردادی داشت که در پایان فصل جاری به پایان می‌رسید. اما فریدکین آمریکایی، مالک این باشگاه تصمیم گرفت در همین میانه فصل و قبل از پایان قراردادش، او را اخراج کند.

ورزش۳

ورزشی
شناسه : 403097
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا