بروزرسانی واتساپ با یک قابلیت مهم و کاربردی

واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که باعث تسهیل روند ارسال فایل‌ها خواهد شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، گوگل اپلیکیشن اشتراک‌گذاری فایل پیش‌فرض اندروید یعنی Nearby Share را با Quick Share سامسونگ ادغام کرده است. به‌رورزرسانی جدید، امکان اشتراک‌گذاری یکپارچه‌ی فایل را بین گوشی‌های اندرویدی و کامپیوترهایی که از سیستم‌عامل کروم و ویندوز استفاده می‌کنند، فراهم می‌کند.

در همین حال، واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها با مخاطبین است. براساس اطلاعات فاش‌شده، آخرین نسخه‌ی بتای اندروید واتساپ، از بلوتوث برای انتقال فایل استفاده می‌کند.

ویژگی مذکور به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌هایی تا حجم ۲ گیگابایت به اشتراک بگذارند. در مقایسه با روش‌های سنتی مانند ارسال فایل از طریق چت یا استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری، سریع‌تر و راحت‌تر است.

هر دو کاربر برای انتقال صحیح فایل‌ها باید در بخش Share Files اپلیکیشن باشند. تا زمان تکمیل انتقال در این قسمت بمانند. واتساپ برای انتقال فایل‌ها از رمزگذاری سرتاسری استفاده می‌کند. شماره تلفن کاربران هنگام انتقال فایل‌ قابل مشاهده نخواهد بود.

هنوز زمان انتشار قابلیت جدید واتساپ مشخص نیست. این پیام‌رسان تاکنون چندین ویژگی جدید از جمله ایجاد نظرسنجی و پیام صوتی به کانال‌ها را اضافه کرده است.

منبع: زومیت

دانش و فناوری
شناسه : 403505
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا