ریزش شاخص کل بورس ادامه دارد

شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز (۳ بهمن) با کاهش ۲۶ هزار و ۵۲۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در انتهای معاملات امروز سه شنبه (۳ بهمن) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۲۶ هزار و ۱۲۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار واحدی قرار گرفت. شپنا، فولاد و تاپیکو سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و داتام، شپنا و ثشاهد سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۱۵ هزار و ۶۵۷ واحدی روی پله ۷۲۴ هزار و ۱۱۶ واحدی قرار گرفت.

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۱۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و انبوه سازی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

افران، فایرا و فارس ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، فایرا ۲ و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۳۲۴، اراد ۱۴۷۴ و اراد ۱۴۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های فصبا، سپیدما ۲ و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان

بورس

شناسه : 403882
لینک کوتاه :

۵ دیدگاه

  1. اگه ب همین راحتی با یک شاییه می شود یک بازار را منفی و کاهشی کرد پفویوز ها چرا با یک شاییه قیمت گوشت و مرغ و مسکن و خودرو و ارز را پایین نمی اوردید ؟ فقط جایی و بازاری ک نباید شاییه و زر زدن اثر کند می کند ؟ خدایش نباید از ته دل فوش داد ؟

  2. وقتی دلار افزایشی باشه مانند این چند مدت اخیر بورس از دلار جدا میشه ولی وقتی دلار کاهشی بشه ، بورس با دلار همراه میشه !!! امروز دلار افزایشی ولی بورس قرمز و کاهشی . اگه فردا دلار کاهشی شد ، بورس هم به تَبَع آن قرمز میشه!!!!

  3. هیچ نگران نباشید دزدان دارند انبار گردانی میکنند به محض جمع کردن سودشون ومنافع بورس سبز میشه وگرنه چطور میشه همه سهامداران وشرکت ها که بهم مرتبط هم نیستند قرمز شوند باید دید کدام گروه یا سازمانی از قرمز شدن منفعت میبرند خارج از بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا