آغاز فروش زمستانه ایران خودرو در سامانه یکپارچه

شرایط فروش ایران خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه با سه محصول برای اولویت‌های زمستان 1402 اعلام شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو بهمن ماه ۱۴۰۲ را با اعلام بخشنامه فروش سه محصول خود آغاز کرد. این محصولات شامل سورن پلاس با موتور XU7P، پژو ۲۰۷ دنده دستی ارتقا یافته و رانا پلاس ارتقا یافته می‌شوند. شرایط فروش ایران خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ خواهد بود.

از بین محصولات اعلام شده در شرایط فروش ایران خودرو، تنها سورن پلاس با موتور XU7P‌ قابلیت تحویل فوری را دارد. دو محصول دیگر یعنی رانا پلاس و پژو ۲۰۷ دنده‌ای تنها از طریق شرایط پیش فروش قابل دسترسی هستند و موعد تحویل آن‌ها سال آینده اعلام شده است.

شرایط فروش ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۲:

شرایط پیش فروش ایران خودرو همانند گذشته، فاقد سود انصراف و سود مشارکت هستند. بنابراین سودی به وجه واریز شده شما تعلق نخواهد گرفت. از بین سه محصول ارائه شده در شرایط فروش ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما بیشترین اختلاف قیمت را در بازار آزاد با نرخ کارخانه تجربه می‌کند. قیمت این خودرو در کارخانه کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان است، حال آن‌که در بازار آزاد برای خرید آن باید ۷۳۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شرایط فروش ایران خودرو
قیمت رانا پلاس ارتقا یافته در کارخانه نیز حدود ۴۵۰ میلیون تومان است، حال آن‌که این خودرو در بازار آزاد ۵۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. سورن پلاس XU7P نیز هم‌اکنون با قیمت ۵۶۱ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد. این رقم حدود ۱۰۰ میلیون تومان از نرخ کارخانه آن گران‌تر است.

 دیجیاتو

خودرو
شناسه : 403931
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا