ساخت مسکن ملی در تهران آغاز شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت ۹۰ هزار و ۵۱۴ واحد مسکن ملی در این استان آغاز شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی افزود. برنامه ابلاغی ساخت مسکن ملی به استان تهران ۴۹۷ هزار و ۷۶۵ واحد بوده است. شامل برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانکی است. از این میزان برنامه ابلاغ شده با توجه استقبال گسترده مردم، تعداد ثبت‌نام‌ها بیش از یک میلیون نفر متقاضی اولیه بود. اما از این میزان پس از بررسی‌ها و فرایندهای قانونی، ۱۷۰ هزار و ۴۶۰ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای عمل به برنامه جهادی تولید مسکن در استان تهران اکنون با احتساب شهرهای جدید و بنیاد مسکن ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکن ملی آغاز شده است. اما تاکنون ۷۳ هزار متقاضی در استان تهران اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند.

جنتی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید مسکن روستایی نیز برنامه ابلاغی ۷۲۰۰ واحد است. تاکنون بیش از سه هزار متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده و ۸۲۰ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خاطرنشان کرد. افتتاح‌نکردن حساب یا واریز وجه در موعد مقرر و پس از اخطارهای دستگاه‌های سازنده مسکن سبب حذف متقاضی خواهد شد.

منبع: ایرنا

مسکن
شناسه : 404316
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا