زمان افتتاح ۳ ایستگاه جدید در خط ۶ مترو تهران اعلام شد

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: تا پایان سال ایستگاه‌های کاشانی، بهار شیراز و شهدای کن در خط ۶ مترو به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محسن هرمزی در خصوص آخرین اقدامات توسعه مترو تهران تا پایان سال جاری توضیحاتی ارائه داد.وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۲ ایستگاه های شهدای کن، کاشانی و بهار شیراز در خط ۶ به بهره برداری برسد، از افتتاح ۲ ورودی جدید ایستگاه شهرزیبا و شهران در این خط خبر داد و گفت: در خط هفت نیز چهار ورودی جدید در ایستگاه های آهنگ، شهید دادمان، شهدای ۴۰ تن دولاب و هلال احمر افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل مترو تهران با اشاره به اینکه گالری ارتباطی ایستگاه خط ۴ و ۲ در ایستگاه شادمان درحال تکمیل است، یادآور شد: حفاری پروژه توسعه جنوبی خط ۶ به طول تقریبی ۹ کیلومتر نیز آغاز شده است.

هرمزی با اشاره به تکمیل ایستگاه سهروردی در خط سه و راه اندازی تاسیسات آتش نشانی ۲ ایستگاه در خط ۳ و تکمیل ایستگاه زهکش خط سه در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، گفت: عملیات حفاری در خط ۱۰ نیز آغاز شده است.

وی با پیش بینی زمان کلنگ زنی خط ۱۱ در دو ماه پایانی سال جاری، افزود: فاز نخست پایانه جدید شرق نیز به زودی به بهره برداری می‌رسد.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۵۰ ایستگاه فعال است.

ایرنا

مسکن
شناسه : 404464
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا