ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز+جزئیات

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام‌کرد: ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از مرکز یاد شده، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی نشان می دهد که ترافیک در محور چالوس مسیر (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل «بیلقان» تا «سرودار»، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) حدفاصل امامزاده هاشم تا پیست آبعلی سنگین است.

تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت مسیر (مسیر رفت و برگشت) روان است، ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در مسیر آزادراه قزوین- کرج در برخی از مقاطع نیمه سنگین و در مسیر آزادراه قم- تهران حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و محور تهران- لواسان محدوده گردنه «قوچک» سنگین است.

آخرین وضعیت جوی بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان های خوزستان، یزد و کهگیلویه و بویراحمد و پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، البرز، گلستان، قزوین و خراسان رضوی را نشان می دهد.

برپایه گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، محورهای غیرشریانی پونل- خلخال، هشتگرد- طالقان، اهر- ورزقان مسدود و همچنین محورهای سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان و وازک- بلده دارای انسداد فصلی هستند.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 404494
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا