در بحث نسخه الکترونیک، کدپیگیری را نیز از پزشک بگیرید

مدیرکل اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مردم باید مراقب باشند اگر پیامکی دریافت کردند که به یکی از پزشکان مراجعه کرد‌ه‌اند و مراجعه نکرده بودند حتما این موضوع را به سامانه ۱۴۲۰ اطلاع دهند و بگویند که به پزشک مربوطه مراجعه نکرده اند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رحمان فراهانی، مدیرکل اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر مقابله این سازمان با سوءاستفاده از دفترچه‌های بیمه، اظهار کرد. مردم باید مراقب باشند اگر پیامکی دریافت کردند که به یکی از پزشکان مراجعه کرد‌ه‌اند. و مراجعه نکرده بودند حتما این موضوع را به سامانه ۱۴۲۰ اطلاع دهند و بگویند. به پزشک مربوطه مراجعه نکرده اند. این موجب می شود که برخی ها از بیمه‌های مردم سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به آخرین تغییرات ایجاد شده در نسخ الکترونیک تأمین اجتماعی، ابراز کرد. در بحث نسخه‌های الکترونیک، زمانی که بیمار به پزشک مراجعه می کند. مقرر شده تا کد پیگیری را به بیمار بدهند تا هنگام مراجعه به داروخانه. علاوه بر کدملی دارای کد پیگیری نیز باشند.

فراهانی یکی دیگر از تغییرات در سیستم تأمین اجتماعی را رسیدگی سریعتر به شکایات مردمی عنوان کرد. گفت: در راستای رسیدگی به شکایت مردمی، مقرر شده است. تا در درون سازمان تأمین اجتماعی مسائل و شکایت بررسی شود. در همین راستا تلاش می شود تا ماه آینده این موضوع کلید زده شود. براساس آن شکایت‌های مردمی نهایتا تا ۲ ماه در سازمان پاسخ داده می‌شود.

مدیرکل اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی با مهم خواندن همیاری مردم در نظرسنجی‌ها، عنوان کرد. مردم بازخورد خدماتی که از مراکز درمانی و بیمه ای ما دریافت می کنند. را از طریق ۱۴۲۰ به صورت تلفنی یا پیامکی به ما اعلام کنند. تا ما آسیب شناسی کنیم و از طریق بخشنامه‌ها موضوعات را بررسی کنیم.

منبع: فارس

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 404957
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا