گزارش وزیر امور خارجه از سفر به پاکستان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدار خود با مقامات پاکستان نوشت: توسعه مناسبات دوجانبه در زمینه تجاری، انرژی، سیاسی، امنیتی و مرزی ذیل سیاست ایران، افزایش بازارچه‌های مرزی و بررسی آخرین تحولات منطقه‌، مهم‌ترین محور رایزنی‌ها در اسلام‌آباد بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حسین امیرعبداللهیان امشب در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در جریان سفر به پاکستان با ژنرال عاصم منیر، رئیس ستاد ارتش، آقای انورالحق نخست وزیر و آقای جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کردم.

وی با اشاره به موضوعات مورد رایزنی در دیدارهایش اظهار داشت: توسعه مناسبات دوجانبه در زمینه تجاری، اقتصادی، علم و فناوری، انرژی، سیاسی، امنیتی و مرزی ذیل سیاست همسایگی دولت جمهوری اسلامی ایران، افزایش بازارچه‌های مرزی و بررسی آخرین تحولات منطقه‌، مهم‌ترین محور رایزنی‌ها در اسلام‌آباد بود.

وزیر امور خارجه ادامه داد: همچنین در نشست خبری مشترک با همتایم با بیان اینکه روابط دو کشور می‌تواند منبع مهمی برای صلح و ثبات پایدار در منطقه باشد بر عزم جدی طرفین جهت اتخاذ رویکردی مبتنی بر همکاری برای مقابله با خطر تروریسم تاکید شد.

امیرعبداللهیان افزود: در پایان نیز تصریح کردم که به تروریست‌ها فرصت نخواهیم داد که امنیت ایران و پاکستان را هدف قرار دهند.

سیاسی
شناسه : 405255
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا