تمدید مهلت ثبت‌نام در بیست‌ویکمین جشنواره «تولید ملی-افتخار ملی»

مهلت ثبت‌نام در بیست‌ویکمین جشنواره «تولید ملی-افتخار ملی» تمدید شد

به گزارش جهان صنعت نیوز، بیست و یکمین جشنواره «تولید ملی-افتخار ملی» به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران مانند سال‌های گذشته با حضور و سخنرانی مقام‌های عالی رتبه همراه با تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی و تولیدی کشور، ۳۰ بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در فرآیند انتخاب واحدهای برتر، می‌توانند فرم‌های خوداظهاری ثبت نام را در وب‌سایت این مجموعه، تکمیل کنند.
آرمان خالقی، عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت در این خصوص به «جهان صنعت» گفت: پیش از این مهلت ثبت نام برای متقاضیان ۱۰ بهمن اعلام شده بود. اما با توجه به استقبال فراوان، مهلت این جشنواره تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد. واحدهای متقاضی و علاقمندان باید فرم‌های ثبت‌نام و ارزیابی را از وب سایت خانه ایران به نشانی www.iranhim.ir دریافت و پس از تکمیل، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ به دبیرخانه مرکزی ارسال کنند.
کلیه متقاضیان ملزم به تکمیل دو فرم شامل «فرم اطلاعات عمومی و مراحل ثبت‌نام» و «پرسشنامه مشخصات متقاضی» و با توجه به نوع فعالیت خود یکی از فرم‌های «پرسشنامه واحد تولیدی صنعتی»، «پرسشنامه واحد بهره بردار معدنی» و یا «پرسشنامه واحد خدمات فنی و مهندسی و طراحی و مونتاژ» هستند.

صنعت و معدن
شناسه : 405382
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا