کنفدراسیون فوتبال آسیا از فغانی حمایت کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا، با انتشار بیانیه‌ای از علیرضا فغانی داور بازی حساس عراق و اردن در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، حمایت کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، «اجازه نمی دهیم به داوران ما اهانت کنید». این محتوای بیانیه امروز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲، کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اتفاقات بازی عراق و اردن و حمله عراقی‌ها به علیرضا فغانی است.

علیرضا فغانی شب گذشته بازی حساس عراق و اردن در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت های آسیا را قضاوت کرد. در یک صحنه ایمن حسین مهاجم عراقی را بعد از خوشحالی گل طولانی مدت و وقت کشی با کارت زرد دوم جریمه کرد تا این بازیکن اخراج شود. با ۱۰ نفره شدن عراق ورق برگشت و اردن بازی باخته ۲ بر یک را با نتیجه ۳ بر ۲ برد و صعود کرد.

بعد از پایان بازی انواع و اقسام حملات به علیرضا فغانی از فضای مجازی گرفته تا خبرنگاران عراقی علیه داور ایرانی انجام شد.

بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار بیانیه ای ابتدا خبرنگاران و مسئولان برگزاری نشست خبری بعد از بازی عراق و اردن را محکوم کرد.

نشست خبری پایان بازی جنجالی و پرسروصدا از آب درآمد و واکنش کاساس، سرمربی تیم ملی عراق به انتقاد یک خبرنگار باعث شد تا همه خبرنگاران عراقی سالن را ترک کنند. AFC این اقدام خبرنگاران عراقی را محکوم کرد.

همچنین در پایان بیانیه AFC از علیرضا فغانی حمایت کرد و نوشت: هر گونه تهدید، توهین و نشر اخبار شخصی مربوط به داوران، بازیکنان و مسئولان ما را محکوم می کنیم چون این رفتارها با بازی جوانمردانه تضاد دارد.

ایران آنلاین

ورزشی
شناسه : 405398
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا