بهترین مراکز خرید پوکت کدام اند؟

بهترین مراکز خرید پوکت با مجتمع‌‌های خرید بزرگ در پایتخت تایلند قابل مقایسه هستند. در مجتمع‌های تجاری پوکت، محصولات مختلف برندهای بین‌المللی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه پیدا خواهید کرد؛ همچنین می‌توانید از امکانات سرگرمی این مکان‌ها استفاده کنید و طعم غذاهای باکیفیت را در رستوران‌های آنها بچشید. اگر قصد سفر به پوکت تایلند را دارید، علاوه بر آشنایی با بهترین هتل های پوکت بهتر است مراکز خرید معروف این شهر را هم بشناسید و سفری به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

مرکز خرید جانگ سیلون پوکت

JUNGCEYLON SHOPPING MALL یا به فارسی مرکز خرید جانگ سیلون در موقعیت مکانی خوبی یعنی در قلب ساحل پاتونگ واقع شده است. فروشگاه‌های این مجتمع، ترکیبی از برندهای مشهور جهانی را در کنار مارک‌های کم‌تر شناخته شده تاجران محلی تایلند عرضه می‌کنند و جالب‌تر اینکه با هر بودجه‌ای می‌توانید در این بازار خرید کنید.

در مرکز خرید جانگ سیلون پوکت علاوه بر خرید کالاهای برند جهانی و همچنین خرید سوغاتی و صنایع دستی تایلندی، می‌توانید ساعت‌ها وقت خود را در مکان‌های تفریحی سپری کنید. بازار جانگ سیلون دارای یک فروشگاه بزرگ، ۵ سالن سینما و یک سوپرمارکت بزرگ است.

بیش از ۲۰۰ بوتیک در مرکز خرید جانگ سیلون وجود دارد؛ همچنین بیش از ۲۵ رستوران و بار و یک هتل شیک به نام Millennium Resort Patong این مجموعه را کامل می‌کنند؛ معمولا در مقالات آشنایی با بهترین هتل های پوکت، هتل ۵ ستاره و زیبای میلینیوم ریسورت پاتونگ نیز معرفی می‌شود. به‌طورکلی می‌توان گفت مرکز خرید جانگسیلون یک شهر در داخل شهر است؛ چراکه اگر در Jungceylon چیزی را که دنبالش هستید، پیدا نکردید، آن را در هیج جای پوکت نخواهید یافت. بازار جانگسیلون همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب باز است.

سنترال فستیوال پوکت

Central Festival Phuket مرکز خریدی در خارج از شهر پوکت است و آن را با عنوان مرکز خرید جزیره نیز می‌شناسند. در این مکان که بزرگترین مرکز خرید پوکت محسوب می‌شود، ۴۰۰ فروشگاه وجود دارد. این فروشگاه‌ها محصولات متنوعی از ابریشم و لباس گرفته تا لوازم آرایشی، لوازم الکتریکی مانند لپ تاپ، جواهرات، کتاب و … را عرضه می‌کنند.

در سنترال فستیوال پوکت، حدود ۵۰ رستوران و فروشگاه مواد غذایی وجود دارد و همچنین وجود یک سینما در این مجموعه، ساعت‌های سرگرم‌کننده‌ای را برای گردشگران فراهم می‌کند. در این سینما، فیلم‌های تایلندی و بین‌المللی نمایش داده می‌شود. فستیوال مرکزی پوکت همه روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت

پریمیوم اولت لت پوکت (PREMIUM OUTLET PHUKET‌) یک مرکز خرید مهم در این شهر است. این مجتمع در امتداد جاده کنارگذر، در حومه شمال غربی پوکت قرار دارد و شبیه به دهکده کوچک ساخته شده است؛ اما فقط بوتیک‌ها و چند رستوران و بار در خیابان‌های آن وجود دارد.

ویژگی پریمیوم اولت لت پوکت این است که تمامی بوتیک‌های آن فقط محصولاتی که تولیدشان متوقف شده را عرضه می‌کنند؛ برهمین اساس می‌توانید طیف متنوعی از کالاها شامل پیراهن، شلوار، اسباب‌بازی، لباس‌های ورزشی و … را با قیمت پایین از این بوتیک‌ها تهیه کنید. مرکز خرید پریمیوم اوت لت همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب باز است.

مرکز خرید بنانا واک پوکت (Banana Walk)

مجتمع Banana Walk که در سه طبقه و با استفاده از متریال بتن، فولاد ضدزنگ، آلومینوم و پلکسی گلاس ساخته شده، مرکز خریدی با طراحی مدرن است و در جاده ساحلی پاتونگ، ۱۰۰ متری جنوب جاده بنگلا (Soi Bangla) قرار دارد. معماری داخلی و بیرونی این مجتمع بسیار هنرمندانه طراحی و اجرا شده است. به‌ویژه منظره مجتمع در شب که با چراغ‌های LED رنگارنگ روشن می‌شود، واقعا چشمگیر است.

مرکز خرید بنانا واک دارای ۷ رستوران است که در آن انواع غذاها با طعم‌های لذت‌بخش سرو می‌شود. می‌توانید هر نوع برند و سبک مدی را در بوتیک‌های این مجتمع پیدا کنید. یک فروشگاه هم در طبقه دوم مجتمع وجود دارد که اقلام متنوعی از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی در آن به فروش می‌رسند. در پشت بام مجتمع هم یک زمین مینی گلف وجود دارد و می‌توانید بخشی از تفریحات خود را به بازی در این زمین اختصاص دهید. این مجتمع همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب باز است.

بازار کارن پوکت تایلند

در ناحیه مرکزی خیابان کارن در ساحل جنوبی جزیره پوکت، مرکز خریدی به نام بازار کارن وجود دارد. این بازار ساحلی که با کف بتنی و چراغ‌های نئون تصویر متمایزی از خود را در اذهان مردم ایجاد کرده، مکانی برای خریدهای متنوع و جذاب است که البته اکثرا محصولاتی مناسب برای گردشگران در آن عرضه می‌شود.

بازار کارن نه تنها مکانی جذاب برای خرید اجناس مد روز از انواع تی‌شرت‌های مارک گرفته تا جواهرات و اکسسوری‌های بدلی، ساعت، کیف و عینک آفتابی است، بلکه می‌توانید ساعت‌ها در آن قدم بزنید؛ یا اینکه به یکی از کافی‌شاپ‌های آنجا بروید و خودتان را به یک نوشیدنی خنک مهمان کنید. بازار ساحلی کارن پوکت هر روز از ساعت ۱۱ تا دیروقت باز است.  

بازار شبانه واکینگ استریت

بازار واکینگ استریت یکی از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری پوکت و محلی پر از فروشگاه‌ها و غرفه‌های جذاب است. مردم محلی به این مکان لاردیای (Lardyai) می‌گویند که به معنی همان بازار است. در این مکان با جوی پر جنب‌و‌جوش روبه‌رو می‌شوید و می‌توانید علاوه بر خرید لباس و سوغاتی با قیمت ارزان از سرگرمی‌های زنده و غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه نیز لذت ببرید.

با پیاده‌روی در خیابان واکینگ استریت پوکت، جنبه متفاوتی از شهر پوکت را می‌بینید؛ در واقع این مکان بهتر از هرجای دیگری فرهنگ تایلندی‌ها را نشان می‌دهد. بازار شبانه خیابان واکینگ استریت، یکشنبه هر هفته از ساعت ۴ عصر تا ۹ شب در جاده قدیمی و بازسازی‌ شده تالنگ برگزار می‌شود.

آغاز سفری امن و به‌یادماندنی با فلای تودی

بدون شک پوکت تایلند یکی از بهترین شهرهای جنوب شرقی آسیا برای گردش و تفریح به شمار می‌رود. این بندر بزرگ تجاری در جنوب شرقی تایلند قرار گرفته و پر از بازارها و مراکز خرید جذاب با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه است. اگر قصد سفر به تایلند و پوکت را دارید، سفر خود را با فلای تودی آغاز کنید.

فلای تودی معتبرترین آژانس گردشگری ایران است که خدمات متنوعی را به‌صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه می‌دهد. از طریق سایت فلای تودی می‌توانید پس از آشنایی با بهترین هتل های پوکت گزینه دلخواه‌تان را رزرو و واچر آن را دریافت کنید؛ همچنین خرید بلیط هواپیما تایلند از طریق این سایت، بسیار آسان و سریع انجام خواهد شد.

 

** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 405546
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا