بورس با رنگ سبز قهر است

شاخص کل بورس در پایان داد و ستدهای امروز با ۳ هزار و ۳۷ واحد کاهش به ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد رسید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، آمار معاملات بازار سهام نشان می‌دهد که در پایان دادوستدهای امروز چهارشنبه ۱۱بهمن، شاخص‌های بورس با افت مواجه شدند و به طور میانگین با (۱۶. ۰) درصد کاهش را به ثبت رساندند.

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری شاخص‌های بورس با افت روبرو شدند به طوری که شاخص کل با (۳۰۳۷) واحد کاهش معادل (۰.۱۴) درصد به ۲ میلیون ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی – ارزشی» با (۶۳۳) واحد افت معادل (۰.۱۴) درصد به ۴۴۰ هزار و ۷ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۱۶۹۸) واحد کاهش معادل (۰.۲۳) درصد به ۷۳۲ هزار و ۷۱۵ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۹۵۹) واحد عقب گرد معادل (۰.۲۳) درصد به ۴۱۳ هزار و ۹۴۳واحد، شاخص آزاد شناور با (۴۳۴۳) واحد کاهش معادل (۱۶.۰) درصد به ۲ میلیون و ۷۰۳ هزار و ۸۱ واحد، شاخص بازار اول با (۳۰۶۱) واحد افت معادل (۱۹.۰) درصد به یک میلیون و ۵۹۴ هزار ۷۸ واحد و شاخص بازار دوم با (۳۶۵۸) واحد کاهش معادل (۰۹.۰) درصد به ۴ میلیون و ۸۹هزار و ۳۰۸ واحد رسید.

از سویی دیگر، امروز نمادهای «فولاد با (۶۸۶)، پارسان با (۴۵۱)، وبملت با (۳۸۵)، فارس با (۲۷۹) بیشترین تاثیر منفی و سدشت با ۲۶۷ و شپنا با ۲۵۹ فخوز با ۴۴۵ » بیشترین تاثیرمثبت را در روند شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نمادهای پرتراکنش و ارزش معاملات

این گزارش می‌افزاید، ۷ نماد پرتراکنش شامل «داتام، شستا، کسرام، ثشاهد، شپنا، خزامیا و خودرو» بودند و در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۳۶۷ هزار ۸۶۰نوبت معاملاتی مجموع ارزش معاملات «سهام و حق تقدم، صندوق سهامی و صندوق درآمد ثابت» به ۷ هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان رسید که به تفکیک ارزش سهام و حق تقدم شامل «۳۹۸۲» میلیارد تومان، صندوق سهامی شامل «۸۱۹» میلیارد تومان و صندوق درآمد ثابت شامل «۲۴۵۶» میلیارد تومان بود.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز، شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با کاهش (۷۱) واحدی به ۲۵ هزار و ۴۱۶ واحد رسید و نمادهای «بپاس با (۲۵)، هرمز با (۹)، انتخاب با (۶)، شگویا با (۵)، فصبا با (۵) وهور با (۳) واحد» بیشترین تاثیر منفی و وسپهربا ۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را در این بازار داشتند.

سنا

بورس
شناسه : 405605
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا