ایران ۱(۵)- سوریه ۱(۳)، فرار به سوی ژاپن

ملی پوشان ایران در یک بازی نفسگیر و 120 دقیقه‌ای که اخراج طارمی را به همراه داشت، در پنالتی به برتری مقابل سوریه رسیدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ملی پوشان فوتبال ایران پس از نمایش موفقی که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا داشتند. سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های فلسطین، هنگ کنگ و امارات به دست آوردند. امشب در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف سوریه، تیم سوم جدول گروه B رفته‌اند. به دنبال ادامه روند موفقیت‌آمیزشان و کسب پیروزی برای رسیدن به مرحله بعد هستند. ولی در آن سمت هم شاگردان هکتور کوپر سعی دارند به ماجراجویی خود در آسیا ادامه بدهند و شگفتی‌ساز شوند.

ایران یک – سوریه صفر (دقیقه ۳۴: مهدی طارمی)

پنالتی اعلام شده به سود ایران با خطا روی طارمی را این بازیکن برخلاف جهت احمد مدنیه به سمت راست دروازه سوریه زد و گل اول را به ثمر رساند.

ایران یک – سوریه یک (دقیقه ۶۴: عمر خربین)

پنالتی اعلام شده به سود سوریه را عمر خربین برخلاف جهت بیرانوند که به سمت راست شیرجه رفته بود. با ضربه زمینی و نرم تبدیل به گل کرد تا کار را به تساوی بکشد.

اخراج طارمی

علاءالدین دالی که پس از حضور تعویضی در زمین درخشان کار کرده بود، در این لحظه با فرار سریع از سمت چپ زمین استارت زد و سعی داشت به سمت محوطه جریمه ایران برود که مهدی طارمی با بی احتیاطی روی او خطا کرد تا ۱۰ دقیقه پس از کارت زرد اول بخاطر تمارض، اخطار دوم را بگیرد و اخراج شود.

وقت اضافه

دقیقه ۹۲: شوت روی پای علاءالدین دالی به شکل خطرناکی از بالای دروازه ایران راهی اوت شد.

دقیقه ۱۰۷: پرتاب بلند اوت از حاج صفی و ضربه پشت سر به سمت دروازه سوریه را نزدیک بود انصاری فرد تبدیل به گل کند که احمد مدنیه توپ را جمع کرد.

دقیقه ۱۱۴: شوت عجیب محمد محبی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه سوریه رد شد.

ضربات پنالتی

ایران ۱ – سوریه ۰ : کریم انصاری‌فرد زننده اولین ضربه پنالتی ایران بود که شوت او دور از دستان احمد مدنیه به سمت راست این گلر تبدیل به گل شد.

ایران ۱ – سوریه ۱ : پابلو صباغ با پای چپ توپ را به مرکز دروازه زد و دروازه بیرانوند که سمت راست شیرجه رفته بود را باز کرد.

ایران ۲ – سوریه ۱ : رامین رضاییان برای زدن دومین ضربه پنالتی پشت توپ رفت؛ ضربه او پس از یک دورخیز برخلاف جهت احمد مدنیه که سمت چپ شیرجه رفته بود، تبدیل به گل شد.

ایران ۲ – سوریه ۱ : فهد الیوسف، بازیکن تعویضی سوریه پنالتی خود را زمینی زد که بیرانوند با شیرجه به سمت راست آن را مهار کرد.

ایران ۳ – سوریه ۱ : امید ابراهیمی با ضربه استثنایی به کنج دروازه سوریه و دور از دستان احمد مدنیه توپ را تبدیل به گل کرد.

ایران ۳ – سوریه ۲ : در حالی که بیرانوند سمت چپ خود شیرجه رفته بود، ایهم اوسو موفق به گلزنی شد.
ایران ۴ – سوریه ۲ : مهدی ترابی با شوت به سمت راست دروازه بان که سمت مخالف را شیرجه رفته بود، گلزنی کرد.

ایران ۴ – سوریه ۳ : علاءالدین دالی با شوت استثنایی به طاق دروازه موفق به گلزنی شد.

ایران ۵ – سوریه ۳ : آخرین پنالتی را احسان حاج‌صفی با پای چپ و خلاف جهت گلر سوریه به کنج دروازه زد و ایران را به مرحله بعد رساند.

 

منبع: ورزش سه

ورزشی
شناسه : 405685
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا