ریزش ۱.۳ درصدی قیمت بیت‌کوین تنها در یک ساعت

قیمت بیت‌کوین با انتشار آمار مشاغل آمریکا تنها در عرض یک ساعت، ۱.۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، با انتشار آمار دور از انتظارِ شغل‌های ایجادشده در آمریکا طی ماه ژانویه، بیت‌کوین طی یک ساعت، ۱/۳ درصد از ارزش خود را از دست داد.

به نوشته کوین‌ تلگراف، تازه‌ترین گزارش از میزان شغل‌های ایجادشده در ایالات متحده که طی امروز جمعه (۱۳ بهمن) منتشر شد، حاکی از آن است که ۳۵۳ هزار شغل جدید طی ماه ژانویه ایجاد شده است؛ این در حالیست که تحلیل‌گران انتظار داشتند این میزان در سطح ۱۸۵ هزار قرار داشته باشد. این آمار، بیشترین شغل‌های ایجادشده در آمریکا طی یک ماه در طول یک سال گذشته محسوب می‌شود.

در نتیجه این اتفاق و ادامه قدرتمند آمارهای بازار کار آمریکا، انتظار می‌رود فدرال رزرو نرخ بهره را برای مدت طولانی‌تری در سطح بالا نگه دارد و همین موضوع منجر به افت ارزش دارایی‌های ریسکی مانند ارزهای دیجیتال می‌شود.

همچنین بازار کریپتو با یک خبر بد دیگر نیز مواجه شده چراکه شاخص دلار آمریکا توانسته با رشد خود به بالاترین سطح سال ۲۰۲۴ برسد. در کنار شاخص دلار،‌ بازده اوراق خزانه‌داری و شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ هم با رشد همراه شدند.

طبق تاز‌ه‌ترین گزارش از بازار کار آمریکا، نرخ بیکاری در سطح ۳/۷ درصد باقی مانده و دستمزد ساعتی با سریع‌ترین رشد خود از مارس ۲۰۲۲ همراه شده است.

قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز جمعه (۱۳ بهمن) از ۴۲ هزار و ۵۹۶ دلار تا ۴۳ هزار و ۴۵۹ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۸ شب به وقت ایران، بیش از ۴۳ هزار و ۱۴۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰۰ دلار افزایش یافته است. ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰/۵۷ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، بیش از ۳ درصد بیشتر شده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۲۸۲ دلار تا ۲ هزار و ۳۲۴ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۸ شب به وقت ایران، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۰ دلار بیشتر شده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷/۹۴ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته گذشته حدود ۲ درصد افزایش یافته است.

منبع: اکو ایران

ارز دیجیتال
شناسه : 405932
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا