آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ سال ۱۴۰۲ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ سال ۱۴۰۲ مهلت دارند که با مراجعه به نشانی اینترنتی hrtc.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

خلیل اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی به منظور انتشار به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ابلاغ شده است. وی اعلام کرد: متقاضیان از روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ سال ۱۴۰۲ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ سال ۱۴۰۲ مهلت دارند که با مراجعه به نشانی اینترنتی hrtc.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند.

این آزمون براساس مجوز صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی پس از ثبت‌نام متقاضیان در مهلت مقرر برگزار می‌شود.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 406694
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. با سلام به نظر من سیستم آموزش و پرورش جای حساسی هست و برای ورود به این سیستم واقعا هم از نظر توانمندی و دانش تخصصی و هم تعهد و اخلاق باید فیلتر صورت گیرد؛ب این دلیل که نیروهایی مثل نهضت سوادآموزی و کسانیکه با معرفی و بدون هیچ آزمونی در مدارس دولتی(مثل پیش دبستانی) و غیردولتی بشکل روزمزدی دارن تدریس میکنند؛ و برای جذب این دسته از افراد هزار جور مزایا در نظر میگیرن واقعا درست نیست بخاطر اینکه سیستم آموزش و پرورش نیاز به افراد باهوش و خلاق دارد؛که بچه هایی خلاق و توانمند تربیت کند؛نه اینکه این سیستم رو باز گذاشته اند بدون هیچ فیلتر و آزمون و صلاحیت حرفه ای؛واقعا نگران کننده س؛چه بسا افراد توانمندی که با مشقت و پشتکار برای جذب و استخدامی در این سیستم مطالعه میکنند و در نهایت هم ممکن است پذیرفته نشوند؛ولی در کنارش بالعکس عده ی کثیری دیگر؛بدون سختی و به راحتی ک موارد شو‌ بالا اشاره کردم جذب این سیستم می‌شوند؛انشاا ک ما شاهد جذب نیروهای توانمند و با دانش و خلاقیت در این سیستم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا