گزارش بازار بورس در آخرین روز هفته

شاخص کل بورس در پایان داد و ستدهای امروز با ۸۴۰ واحد رشد به ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۸۷ واحد رسید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، آمار معاملات بازار سهام نشان می‌دهد که در پایان دادوستدهای امروز چهارشنبه ۱۸بهمن، شاخص‌های بورس با نوسان مواجه شدند و به طور میانگین با (۰۲. ۰) درصد کاهش را به ثبت رساندند.

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری شاخص‌های بورس با نوسان روبرو شدند به طوری که شاخص کل با ۸۴۰ واحد رشد معادل ۰.۰۴ درصد به ۲ میلیون ۹۸ هزار و ۸۷واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی – ارزشی» با ۱۷۵واحد رشد معادل ۰.۰۴ درصد به ۴۳۸ هزار و۲۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۹۱)واحد افت معادل (۰.۰۱) درصد به ۷۳۸ هزار و ۷۷۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۵۱ واحد افت معادل (۰.۰۱)درصد به ۴۱۷ هزار و ۹۶واحد، شاخص آزاد شناور با ۴۴۲ واحد رشد معادل ۰.۰۲درصد به ۲ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۲۰۵واحد، شاخص بازار اول با (۴۸۴) واحد افت معادل (۰۳.۰) درصد به یک میلیون و ۵۸۳ هزار ۶۳۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۹۰۵ واحد رشد معادل ۰.۱۲درصد به ۴ میلیون و ۷۸هزار و۶۰۳ واحد رسید.

از سویی دیگر، امروز نمادهای « فارس با ۴۲۲، کنور با ۳۳۹، کگل با۲۸۴، سدشت با ۱۹۴و نوری با ۱۷۰ »واحد بیشترین تاثیر مثبت ونمادهای« فاسمین با (۲۶۲) و رمپنا با (۲۲۴)» واحد بیشترین تاثیر مثبت را در روند شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نمادهای پرتراکنش و ارزش معاملات

این گزارش می‌افزاید، ۷ نماد پرتراکنش شامل «داتام،کساپا، تکاردان، خساپا، خزامیا، وآذر و شستا» بودند و در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۳۵۰ هزار ۲۴۲نوبت معاملاتی مجموع ارزش معاملات «سهام و حق تقدم، صندوق سهامی و صندوق درآمد ثابت» به ۵ هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان رسید که به تفکیک ارزش سهام و حق تقدم شامل «۳۵۵۵» میلیارد تومان، صندوق سهامی شامل «۴۶۳» میلیارد تومان و صندوق درآمد ثابت شامل «۱۹۲۶» میلیارد تومان بود.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز، شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با کاهش (۱۴) واحدی به ۲۵ هزار و ۴۱۶ واحد رسید و نمادهای« بپاس با (۶۸) ،هرمز با (۷) و انتخاب با (۴)» واحد بیشترین تاثیر منفی ونمادهای« آریا با ۵۱، حگهر با ۵، ثپردیس با ۴ و پخش با ۴ » واحد بیشترین تاثیر مثبت را در این بازار داشتند.

سنا

بورس
شناسه : 407095
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا