دلیل شکست تیم ملی فوتبال به قطر

کارشناس ایرانی شبکه الکاس از دلیل اصلی شکست ایران برابر قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سخن به میان آورد.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  و به نقل از الکاس، تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف قطر رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا این قطر باشد که برای دومین بار پیاپی به فینال راه پیدا کند و حریف اردن در بازی پایانی شود.

لیث نوبری، کارشناس ایرانی شبکه الکاس قطر بعد از بازی درباره دلیل شکست ایران گفت: قبل از هر چیزی این پیروزی را به بازیکنان و مردم قطر تبریک می گویم. به نظرم قطر یک نمایش قهرمانانه داشت. ایران بازی را بسیار خوب آغاز کرد و توانست توسط آزمون به گل برسد. به نظرم ایران خوب بازی کرد و امیر قلعه نویی بهترین ترکیب خود را انتخاب کرد اما یک بازیکن در کنار وظایف فردی که در زمین دارد وظایف تیمی هم دارد که باید به نحو احسن آنها را انجام دهد.

او ادامه داد: متاسفانه ایران مشکل بزرگی در زمین داشت و آن کند بودن بازیکنان بود که همین باعث شکست ایران شد. کافی است نگاهی به اکرم عفیف و معز علی در میدان داشته باشید. آنها با روحیه جنگندگی و تلاش زیادی بازی کردند و زمینه ساز پیروزی قطر شدند اما بازیکنان ایران با چنین روحیه‌ای بازی نکردند و نتوانستند با ریتم و آهنگ بازی خود را سازگار کنند.

لیث نوبری درباره این سوال که ایران برای قهرمانی به چه چیزی نیاز داشت؟ گفت: من نظر نشات اکرم را که می‌گوید ایران شخصیت قهرمانی ندارد قبول ندارم. ما شخصیت قهرمانی داریم. اگر از حمایت تماشاگران خود برخوردار بودیم و مانند قطر میزبان بودیم قطعا می‌توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

ایسنا

ورزشی
شناسه : 407208
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا