از سفرهای غیر ضروری بپرهیزید

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تأکید کرد با توجه به بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور، مسافران از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه. آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) هستیم. اما در محور چالوس و آزادراه تهران – شمال دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایرمحورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

به گفته وی، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا .و آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس گزارش شده است.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی. آذربایجان غربی ، اردبیل ، کردستان ، زنجان ، قزوین ، کرمانشاه ، همدان ، البرز ، تهران ، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان ، گلستان ، فارس ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی. خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری و وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های کرمان و یزد گزارش شده است.

محرابی نیا با بیان اینکه محورهای شمالی کشور شاهد برف و کولاک هستند که در این شرایط به مسافران توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و آخرین وضعیت جوی محورها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 408886
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا