مسیر رفتن به شمال کوتاه شد

معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، از افتتاح آزادراه رودبار-منجیل با حضور رییسی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، «محسن منصوری»، با اشاره به تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور اظهار کرد. از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم و شخص رییس‌جمهور، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور است.

وی ادامه داد: متاسفانه بنا به دلایل مختلف از جمله محدودیت منابع، طراحی‌های غیر کارشناسی، فشارهای سیاسی و … پروژه‌های نیمه‌تمام و رهاشده متعددی در سطح کشور وجود دارد که این مساله در دولت سیزدهم، عارضه‌یابی شده و در تلاش برای رفع آن هستیم.

رییس پلیس راه مازندران از اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی از ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه تا ۶ صبح روز دوشنبه هفته آینده در محورهای ارتباطی این استان خبرداد.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به پروژه‌های در دست افتتاح توسط دولت سیزدهم اضافه کرد: آخرین پروژه مهمی که در اسفندماه با حضور رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد، آزادراه رودبار-منجیل خواهد بود.

منصوری ادامه داد: با افتتاح این پروژه، مشکل ترافیک ورودی شهر رودبار رفع می‌شود.

منبع: مهر

مسکن

شناسه : 409647
لینک کوتاه :

۶ دیدگاه

  1. بی انصاف نباشیم دولت ها کارهای خوبی هم انجام دادن و میدن یکی همین آزاد راه قزوین به شمال که کلی هزینه داشت ولی انجام شد تشکر از وزارت راه و ریاست جمهور و سازمان برنامه و بودجه و کارگران و مهندسان پروژه فوق الذکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا