لیست قیمت ۵ شرکت تولید کننده تری دی پانل

امروزه صنعت ساختمان سازی دچار تحولات شگرفی شده و شاهد جایگزینی مصالح جدید و مدرنی مانند تری دی پانل به جای استفاده از آجر، سنگ و… در آن هستیم. تری دی پنال ها در واقع نوعی دیوارهای پیش ساخته هستند که در بخش های مختلف ساختمان به کار برده  می شوند. این محصولات متشکل از شبکه های فولادی و یونولیت بوده و همانند عایقی مناسب در مقابل حرارت، گرما، سرما و سر و صدا عمل  می کنند. علاوه بر این وزن سبک صفحات تری دی پانل آنها را به گزینه ای ایمن برای ساخت ساختمان  ها تبدیل ساخته است. شرکت های مختلفی در امر طراحی و تولید این سازه ها فعالیت  می کنند که محصولات آنها از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند.  در این مقاله به معرفی ۵ شرکت تولید کننده تری دی پانل پرداخته و با بررسی لیست قیمت محصولات آنها شما را با بهترین شرکت های تولید کننده این محصول آشنا  می سازیم.

ویلا ۲۰ بهترین شرکت تولید کننده تری دی پانل

شرکت ساختمانی ویلا ۲۰ یکی از برترین و با سابقه‌ترین شرکت های تولید کننده تری دی پانل در کشور است. این مجموعه با همکاری مهندسان حرفه‌ای و بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته توانسته است در حوزه تولید انواع تری دی پانل از جمله تری دی پنل دکوراتیو بسیار موفق عمل نماید. قیمت تری دی پنل در این مجموعه بر اساس ضخامت و ابعاد فوم های مورد استفاده در آنها از ۱۶۰ هزار تومان الی ۲۴۰ هزار تومان برای هر متر مربع محاسبه  می شود. با مراجعه به وب سایت ویلا ۲۰  می توانید قیمت انواع تری دی پانل را در بهترین کیفیت مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود آنها را سفارش دهید. این شرکت ساختمانی علاوه بر تولید تری دی پانل مراحل نصب و اجرای این سازه ها را در تهران و شهرستان ها نیز بر عهده  می گیرد.

گروه تولیدی کارن پانل

شرکت کارن پنل از دیگر مراکز معتبر در زمینه تولید تری دی پانل های سقفی و دیواری در سطح کشور به شمار  می آید. محصولات این مجموعه با توجه به استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره گیری از تخصص مهندسان مجرب از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار داشته و مناسب بسیاری از مناطق کشور با اقلیم آب و هوایی متفاوت است. برای مشاهده لیست قیمت تری دی پانل مشهد و دیگر شهرهای کشور  می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

شرکت تولیدی اطلس پنل

اطلس پنل شرکت تولید کننده تری دی پانل است که این محصولات را با قیمت اقتصادی در سطح کشور عرضه  می کند. با توجه به لیست قیمت ارائه شده توسط این شرکت تری دی پانل ها به ازای هر متر مربع بین ۱۴۰ الی ۲۸۰ هزار تومان به فروش  می رسند. به طور کلی قیمت ها با توجه به ابعاد، ضخامت و نوع تری دی پانل ها تعیین می گردد. از مهمترین دلایل محبوبیت تری دی پانل و افزایش تقاضا برای آن  می توان به مقاومت بالای این سازه ها اشاره کرد. علاوه بر این تری دی پانل ها از هزینه های نگهداری کم و زمان نصب کوتاهی نیز برخوردار هستند.

شرکت مادفوم

از دیگر شرکت های با سابقه در زمینه تولید تری دی پانل  می توان به شرکت مادفوم اشاره کرد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. این مجموعه در تولید انواع سازه ها از جمله تری دی پانل بسیار موفق عمل کرده و ضمن عرضه محصولات با کیفیت آنها را با قیمت مناسبی نیز ارائه  می نماید. بر اساس لیست قیمت تری دی پانل در یزد خریداران  می توانند این سازه ها را همراه با مش از متری ۱۰۵ هزار تومان الی ۲۷۷ هزار تومان سفارش داده و خریداری نمایند. سازه های بسیار با کیفیتی که در شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و عایق قدرتمندی در برابر سر و صدا، حرارت، گرما و سرما به شمار  می آیند.

شرکت یزد ثمین

مجموعه یزد ثمین نیز در زمینه مصالح ساختمانی از جمله تری دی پانل فعالیت  می کند. استفاده از دانش روز و بهره‌گیری از بهترین مصالح ساختمانی از جمله عواملی است که باعث شده محصولات این مجموعه دارای کیفیت ممتاز باشند. برای استعلام لیست قیمت تری دی پانل  می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

خواندنی

شناسه : 417633
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا