نماز جمعه پرحاشیه

به گزارش سرویس سیاسی «جهان صنعت نیوز»؛‌ نماز جمعه تهران به امامت کاظم صدیقی در حالی برگزار شد که از یک ماه گذشته اخباری در خصوص تخلفات گسترده حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت ایشان منتشر شده بود و افکار عمومی از خبر پس دادن زمین ها و عذرخواهی های بعد از انتشار خبر نه تنها قانع نشده بلکه دستگاه قضایی هم جز سکوت واکنشی به این موضوع نشان داده است.

انتشار یک فریم عکس جنجالی، روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت که به‌وضوح نشان از آن داشت که استقبال بسیار اندکی از نماز جمعه روز گذشته تهران شده است؛ آن هم در حالی که برخی منابع خبری مدعی شده‌اند از میان همان افراد اندکی هم که دیروز در محل برگزاری خطبه‌های نماز جمعه پایتخت در دانشگاه تهران حاضر بودند، بسیاری پس از آنکه دریافتند خطیب نماز جمعه کاظم صدیقی خواهد بود، یا محل نماز جمعه را ترک کرده‌اند یا نمازشان را به‌صورت انفرادی و فرادا ادا کرده‌اند.

هرچند صدیقی مجددا از «مردم و رهبر معظم انقلاب» عذرخواهی کرد، اما آنچه او گفت، به هیچ عنوان نشان از پشیمانی از آنچه رقم خورده یا دست‌کم پذیرش اشتباهی بزرگ و طلب بخشش واقعی نبود. اظهارات صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته دلخوری و نارضایتی افکار عمومی را دو چندان کرد. او درحالی همگان را به تقوای الهی توصیه کرد، و تاکید کرد که «آدم برادر خودش را حتی اگر اشکالی هم داشته باشد، له نمی‌کند»، اظهاراتی که انتقاد شدید افکار عمومی در پی داشته است

سیاسیویدئو
شناسه : 418615
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا