روزهای درخشان فولاد اکسین در نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت

فولاد اکسین خوزستان که با محصولات خود به عنوان بازوی بازوی توسعه دهنده صنعت نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی شناخته می‌شود، حضور درخشانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت دارد.

به گزارش سرویس صنعت «جهان صنعت نیوز»؛ شرکت فولاد اکسین خوزستان بزرگترین و تنها تولیدکننده ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور و خاورمیانه و شمال آفریقا و همچنین صادرکننده نمونه کشوری است. این شرکت حضور درخشانی در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی ایران داشت و با استقبال کارشناسان و همچنین مسئولان همراه شد و جمع کثیری از کارشناسان، نمایندگان شرکت‌های نفتی و همچنین بازدیدکنندگان با حضور در غرفه فولاد اکسین با دستاورد‌ها و تولیدات و محصولات این شرکت آشنا شدند و با کارشناسان فروش شرکت بحث و گفتگو کردند.

همچنین جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه فولاد اکسین خوزستان با مدیران و کارشناسان این شرکت بحث و گفتگو کردند و از دستاورد‌های این شرکت مطلع شدند.

شرکت فولاد اکسین

فولاد اکسین؛ بازوی توسعه دهنده صنعت نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی

یکی از محصولات مهم فولاد اکسین، ورق های API یکی از انواع ورق های فولادی است که تحت استانداردهای API برای استفاده و تامین نیازهای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد . تولید این محصول با استفاده از فناوری های خاص، صنعت فولاد کشور را از واردات این نوع محصولات بی نیاز ساخته است.

تفاوت ورق های API با ورق های معمولی در نوع کیفیت و مقاومت بالایی است که از آن برخوردار است و در برابر شرایط جوی و شکستن و فاصله ی انتقال انرژی از مبدا تا مقصد به عنوان یک محصول پر کاربرد در گسترش صنایع نفت و گاز و پالایش استفاده می شود که از نظر ارزش گذاری و سودهی در بین ورق ها بیشتر و گران تر به حساب می آید.

فولاد اُکسین به عنوان تنها تولید کننده و صادر کننده این نوع محصولات فولادی به کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا با همت متخصصان داخلی و با بهره گیری از دانش بومی،  گام بزرگی در جهت سود آوری و ممانعت از خروج ارز از کشور برداشته است.

این شرکت به عنوان بازوی توسعه دهنده صنعت نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی میان صنعتگران و کارشناسان شناخته می‌شود.

شرکت فولاد اکسین

ظرفیت بالای فولاد اکسین برای تحقق شعار سال

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به حضور کارگران این شرکت در دیدار اخیر با رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به کارگران فولاد اکسین بابت دیدار با رهبر انقلاب تبریک عرض می نمایم. امیدوارم با روحیه مضاعفی که در این دیدار نصیب کارگران شد، شاهد موفقیت های روزافزون این شرکت باشیم.

وی افزود: تحقق شعار سال یک نقشه راه است که همه به ویژه صنایع تولیدی کشور باید برای تحقق آن تلاش نمایند. مسئولان نیز باید پا به پای کارگران به عنوان جهادگران تحقق شعار سال، قدم بردارند.

شرکت فولاد اکسین

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان با ظرفیت بالایی که دارد، توانایی ورود پرقدرت به عرصه فولاد سازی را خواهد داشت.

وی افزود: ما نمایندگان مردم خوزستان در مجلس نیز از اقدام مدیران شرکت فولاد اکسین برای راه اندازی کارخانه فولادسازی، تمام قد حمایت نموده و پیگیر حل مشکلات در این مسیر خواهیم بود.

فولاد اکسین؛ افتخار استان خورستان

مهندس سید محسن موسوی زاده،منتخب مردم اهواز در مجلس دوازدهم در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، با اشاره به موفقیت این شرکت در زمینه تولید،اظهار داشت: الحمدلله شرکت فولاد اکسین خوزستان از شرکت های موفق در تولید محصولات مهم فولادی با بازار داخلی و خارجی است که افتخاری برای استان خوزستان و کشور می باشد.

وی افزود: علیرغم جوان بودن شرکت فولاد اکسین نسبت به سایر شرکت های فولادی کشور، اما شاهد موفقیت ها و رکوردشکنی های خوبی در زمینه تولید در این شرکت هستیم که با حضور کادر مدیریتی مجرب و کارکنان تلاشگر آن توانسته گام های مهمی در جهت تحقق شعار سال بردارد.

شرکت فولاد اکسین

موسوی زاده بیان داشت: لازمه موفقیت شرکت ها و صنایع بزرگ استان خوزستان، همپوشانی و همدلی آنهاست که زمینه ساز موفقیت های روزافزون برای استان و کشور خواهد شد‌.

 

صنعت و معدن

شناسه : 424400
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا