کالاهای اساسی در میادین تره بار توزیع می‌شود

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توافق با وزارت جهاد کشاورزی برای توزیع مناسب و بدون محدودیت کالاهای اساسی (پروتئینی) در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش سرویس کشاورزی جهان صنعت نیوز، مهدی بختیاری‌زاده؛ مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: در برنامه داریم تا پایان سال جاری اگر مشکلی در تامین زمین به وجود نیاید ۴۰ بازار جدید احداث کنیم. همچنین تعدادی از بازارهای میادین میوه و تره‌بار که بنای آنها فرسودگی دارد، در سال جاری نوسازی و بهسازی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران تصریح کرد: بیش از ۲۵ بازار امسال تخریب و نوسازی خواهد شد. تعدادی بازار نیز بهسازی و ایمن‌سازی آنها محقق خواهد شد.

وی درباره مکان‌یابی بازارهای میوه و تره‌بار جدید گفت: مکان‌یابی‌ها با توجه به نیازی که محلات در سطح مناطق دارند از طریق کمیته مکان‌یابی انجام می‌شود و زمینی که شهرداری‌های مناطق معرفی می‌کنند پس از تایید کمیته مکان‌یابی نسبت به احداث بازار میوه و تره‌بار در آنها اقدام می‌شود.

بختیاری زاده درباره تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار به‌ویژه اقلام پروتئینی در سطح میادین گفت: با توجه به تفاهمنامه‌ای که میان شهرداری تهران و جهاد کشاورزی منعقد شده مقرر شده که از این پس در مجموعه شهرداری تهران از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نسبت به تامین کالاهای اساسی به ویژه پروتئین ورود داشته باشیم. به این ترتیب ظرف چند ماه آینده میزان عرضه این اقلام افزایش پیدا می‌کند. تنظیم بازار نیز محقق خواهد شد.

بختیاری‌زاده گفت: در حال حاضر نیز در تامین و عرضه گوشت مرغ، گوشت گرم گوساله و تخم‌مرغ هیچ مشکلی نداریم. اما در حوزه گوشت گرم گوسفندی مشکلاتی وجود دارد که به زودی حل و فصل خواهد شد. ورود ما به حوزه تامین کالا با همکاری تامین‌کنندگان صورت می‌گیرد.

تسنیم

کشاورزی

شناسه : 424407
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا