مدل و قیمت خودروها در سامانه برقی ها مشخص شد

دور جدید انتخاب اولویت خرید خودروهای برقی وارداتی در سامانه ثبت نام خودرو برقی از امروز آغاز شد. اما آیا مشخصات و قیمت خودروهای برقی ثبت نامی اعلام شده است؟

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، سامانه یکپارچه خودروهای برقی، جدیدترین سامانه برای خرید خودروهای وارداتی و داخلی برقی است. این سامانه از دیروز برای انتخاب دور جدید خریداران خودرو باز شد. متقاضیان خودروهای برقی می‌توانند تا پنجم خرداد ۱۴۰۳ با بلوکه کردن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در حساب‌های وکالتی خود، مشخصات خود را در سامانه خودروهای برقی ثبت نامی درج کنند.

شایان ذکر است مهلت وکالتی کردن حساب‌های بانکی تا دوم خرداد ماه است و متقاضیان باید هرچه سریع‌تر اقدام به وکالتی کردن حساب بانکی خود کنند.

سامانه خودروهای برقی ثبت‌نامی همانند دوره‌های قبلی، سه مرحله دارد.
۱.وکالتی کردن حساب بانکی
۲.اولویت‌بندی متقاضیان و ارسال اطلاعات آنها به واردکنندگان خودرو
۳.ارسال دعوت‌نامه برای خریداران از سوی واردکنندگان و عقد قرارداد

مدل خودروها

در حال حاضر هفت دستگاه خودرو برقی در سامانه یکپارچه بارگذاری شده‌اند و احتمالاً در هفته‌های آینده به تعداد آنها افزوده شود. این محصولات شامل سینوگلد سایپا، هونگچی EQM5، هوندا ENS1، آئودی Q5، لونا GRE، کی‌ام‌سی EJ7، فولکس‌واگن ID.4 هستند. قیمت قطعی و علی‌الحساب فروش در مبادی ورودی به ایران به شرح زیر است.

باید توجه داشت که اغلب این محصولات در ابتدا قرار بود در قالب تاکسی‌های لوکس در اختیار سازمان تاکسیرانی تهران قرار گیرد و پس از رد کردن مراحل آزمایشی، در ابعاد گسترده‌تر و برای دیگر کلانشهرهای کشور نیز استفاده شود؛ اما اکنون چه اتفاقی باعث عرضه این محصولات برای مردم عادی شد؟

تجارت نیوز

خودرو

شناسه : 426668
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا