موافقت با انتقال معلمان به شهرستان های تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت:: با انتقال معلمان در هر رشته و مدرک تحصیلی و از هر استان به شهرستان‌های تهران موافقت می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، مسعود بهرامی؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به استخدام ۷۷۰۰ معلم جدید از مهر امسال در مدارس استان تهران اظهار کرد: با انتقال فرهنگیان در هر رشته و مدرک تحصیلی و از هر استان به شهرستان‌های تهران موافقت می‌شود.

وی افزود: معلمان رسمی و پیمانی برای انتقال موقت حداقل دو سال و برای انتقال دائم حداقل ۵ سال سنوات خدمت نیاز دارند. باید برای ثبت درخواست خود به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

بهرامی در پاسخ به این پرسش، آیا معلمانی که براساس بوم استخدام شده‌اند حق انتقال دارند؟ بیان کرد: جذب نیرو در آموزش و پرورش فقط برای بوم است که بر ناحیه و منطقه تأکید دارد. صرفاً از طریق آزمون استخدامی اعمال می‌شود. همچنین خروج از بوم به منزله قطع رابطه استخدامی است. در صورت انتخاب ورود به یکی از مناطق تابعه ادارات کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سیستان و بلوچستان (به غیر از مرکز استان)، فرم امتیازات متقاضی با ضریب ۱.۲ بررسی می‌شود. در حقیقت امتیاز معلمان برای نقل و انتقال با انتخاب شهرستان‌های استان تهران و سیستان و بلوچستان مشمول ۲۰ درصد افزایش می‌شود.

تسنیم

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 428202
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا