آخرین مهلت ثبت‌نام برای دوره « تربیت مدرسین تربیت بدنی» مشخص شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: آخرین مهلت ثبت نام در دوره «تربیت مدرس کشوری تربیت بدنی مدارس» در روز است.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، صادق ستاری فرد گفت: باتوجه به آغاز فرآیند اجرایی «نهضت عظیم و ملی توانمندسازی معلمان و آموزگاران» در تابستان ۱۴۰۳ اولین قدم ضروری و مورد نیاز در مسیر عملیاتی شدن این نهضت، تربیت مدرسانی متعهد، توانمند و با انگیزه است. از این رو معلمان محترم تربیت بدنی سراسر کشور با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزشی که داوطلب شرکت در دوره «تربیت مدرس کشوری تربیت بدنی مدارس» هستند، می‌توانند از طریق سامانه ltms ، بخش فرم های اطلاعاتی، از منوی سمت راست، در این دوره ثبت نام کنند.»

وی افزود: مرحله اول دوره در نیمه دوم خرداد ۱۴۰۳ بصورت مجازی برگزار می‌شود و نفراتی که حدنصاب قبولی دوره را کسب کنند. به میزان سهمیه‌ هر استان، می‌توانند در دوره «حضوری _عملی» شرکت کرده و با کسب نمره قبولی در آزمون پایانی، ضمن دریافت «گواهینامه صلاحیت مدرسی تربیت بدنی مدارس»، برای تدریس محتواهای آموزشی به معلمان و آموزگاران در سطوح مختلف استانی و کشوری فعالیت کنند.

ستاری فرد در پایان گفت:‌ آخرین مهلت ثبت نام در دوره «تربیت مدرس کشوری تربیت بدنی مدارس» در روز چهارشنبه ۱۶ خرداد است.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 428849
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا