عباس عراقچی ریاست جمهوری را تخصص خود نمی داند

معاون سابق وزارت امور خارجه گفت: نیاز به افزایش کاندیداها با حضور اینجانب نیست‌ و اینجانب به عنوان یک دیپلمات در حوزه تخصصی خود بیشتر امکان خدمت به مردم و‌ نظام را متصور هستم.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، با توجه به ثبت نام چهره‌های شناخته شده از جناح‌های مختلف سیاسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، گمانه‌زنی‌هایی‌‌ در خصوص ثبت‌نام چهره‌های میانه مطرح شده است.

در همین راستا زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال ثبت نام سید عباس عراقچی، معاون سابق وزارت امور خارجه و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی به گوش می‌رسد.

عباس عراقچی‌ در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال کاندیداتوری خود اظهار کرد: با توجه به ثبت نام چهره‌های گوناگون، به نظر می‌رسد طیف گسترده‌ای از کاندیداها در معرض انتخاب مردم قرار داشته باشند و نیاز به افزایش کاندیداها با حضور اینجانب نیست‌. اینجانب به عنوان یک دیپلمات در حوزه تخصصی خود بیشتر امکان خدمت به مردم و‌ نظام را متصور هستم.

معاون سابق وزارت امور خارجه در رابطه با گفتگوها و تقاضاهای مطرح شده از سوی برخی اشخاص و‌ گروه‌ها مبنی بر ثبت‌نام او در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: از تمامی کسانی که در این زمینه به بنده اظهار لطف داشتند تشکر می‌کنم. ولی معتقدم مهم ترین موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات است که هم در بعد داخلی و هم در بعد بین‌المللی به نفع کشور خواهد بود.

عراقچی تاکید کرد: صحنه رقابت‌های انتخاباتی صحنه پیچیده‌ای است. تا پایان مهلت ثبت نام باید برای درک چیدمان آن صبر کرد.

اکوایران

سیاسی

شناسه : 428909
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا