بررسی صلاحیت‌ها چند روز طول می کشد؟

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در فرصت ۵ روزه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد و اگر هم نیاز بود، بخشی از زمان ۵ روز دوم را نیز استفاده خواهیم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان عصر امروز و در جریان برگزاری چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: زمان‌بندی انتخابات گام به گام در حال طی شدن و همه چیز طبق زمانبندی و تقویم انتخابات در حال سپری شدن است.

وی افزود: در جریان بازدید امروز از ستاد انتخابات کشور به لطف خداوند شاهد نظم خوبی در ثبت نام هستیم. نسبت به ادوار گذشته نیز ساماندهی خیلی بهتری صورت گرفته است که بخشی از علت آن مصوبه شورای نگهبان در خصوص تعاریف شرایط و معیارهای ثبت نام است که شرایط شکلی نظیر سن، سابقه و مدرک تحصیلی را مورد نظر قرار داده و بخشی دیگر نیز به عزیزان وزارت کشور بازمی‌گردد که مصوبه شورای نگهبان را به عنوان مبنای عمل قرار دادند.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: ان‌شاءالله فردا که روز پایانی ثبت نام است، فرآیند به همین صورت طی شود.

طحان نظیف اعلام کرد: ان‌شاءالله در فرصت ۵ روزه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد و اگر هم نیاز بود، بخشی از زمان ۵ روز دوم را نیز استفاده خواهیم کرد.

منبع: مهر

سیاسی

شناسه : 429420
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا