شاسی بلند برقی ب ام و به سامانه برقی ها آمد

در آخرین به روز رسانی سایت عرضه خودروهای برقی، شاسی بلند برقی ب ام و به سامانه برقی ها آمده است و به زودی به عرضه می رسد.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، در جدیدترین به روز رسانی سامانه عرضه خودروهای الکتریکی. شاسی بلند برقی ب ام و به جمع محصولات مورد عرضه اضافه شده است. ب ام و iX1 نسخه برقی سازی شده از مدل X1 است. که نخستین بار در نوامبر ۲۰۲۲ در نسخه تمام چرخ محرک یا xDrive معرفی شد.

در سال ۲۰۲۳ نسخه دیفرانسیل جلو از این کراس اوور به معرفی رسید. و این همان نسخه ای است که پرشیا خودرو برای ورود به بازار ایران در نظر گرفته است. شاسی بلند برقی ب ام و یا همان ب ام و iX1 یکی از محصولات تمام برقی باواریایی ها است که در جهت برقی سازی محصولات توسعه داده شده است و کیفیت بالایی را در بحث فنی و تریم داخلی ارائه می دهد.

مشخصات فنی شاسی بلند برقی ب ام و

این خودرو به یک پیشرانه برقی سوار بر محور جلو مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۲۰۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۴۷ نیوتن متر را دارد. قدرت بصورت یکنواخت به چرخ های جلو می رسد و با این مشخصات، شتاب صفر تا صد ۸.۶ ثانیه ای برای این کراس اوور داریم و نهایت سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت ثبت می شود.

ظرفیت باتری در این خودرو ۶۸ کیلووات ساعت است و با هربار شارژ کامل آن می توان مسافت ۴۴۰ کیلومتر را در حالت بهینه پیمود. شارژ سریع پک باتری این خودرو ۲۹ دقیقه زمان می برد و مدت زمان شارژ باتری ها با شارژر های معمولی حدود ۴.۵ ساعت است.

کابین و امکانات

در داخل همان سبک طراحی مدل X1 را می بینیم که از خط طراحی کلی ب ام وی پیروی می کند. متریال کیفیت قابل قبولی دارند و ترکیب چرم را در روکش صندلی ها می بینیم. در ب ام و iX1 امکاناتی نظیر هدآپ دیسپلی، کلاستر دیجیتال یکپارچه با مالتی مدیا، صندلی های برقی جلو، سیستم صوتی هارمن کاردن، فناوری LED چراغ ها، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سنسور پارک عقب و جلو، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و … دیده می شود.

منبع: آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 431715
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا