پزشکیان در برنامه «با مردم»؛

مردم از ما صداقت می‌خواهند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم از ما صداقت می خواهند، مشکل این است که ما یک سفره برای خودمان پهن می کنیم و یک سفره برای مردم یک سفره دیگر، اگر سفره ها یکی باشد مردم ببینید که یکی هستیم باور می کنند و کنار هم خواهیم بود.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، برنامه «با مردم» با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه از شبکه یک آغاز شد.

پزشکیان در این برنامه با اشاره به سوابق عملکردی خود عنوان کرد: در زمانی که وزیر بودم به ما خانه می‌دادند اما گفتم خودم کار می‌کنم و خانه می‌خرم، آن زمان در لواسان ۱۰ هکتار زمین می‌دادند و می‌گفتند این زمین‌ها آینده دارد ولی هیچ‌وقت سهمی نگرفتم. الان هم جایی سهمیه ندارم.

وی ادامه داد: اگر ما قصد داریم کشور را بسازیم باید قدر سرمایه ها و نیروهای ارزشمند کشور را بدانیم، همه اقشار کشور ازجمله کسانی که سرمایه گذار هستند، تولیدکننده هستند، بازرگان هستند، اگر میخواهیم مملکت از بحران خارج شود باید برای کسانی که دلشان برای کشور می تپد زمینه فراهم کنیم تا به کشور خدمت کنند.

بی توجهی به نخبگان

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در ترکی ضرب المثلی داریم که می گوید «یک جمعیتی وقتی بیاید مانند سیل عمل می کند» یعنی وقتی جماعتی در مسیری باشند و قصد انجام کاری را داشته باشند هیچ چیز و هیچکس نمیتواند در مسیر کار مانع راه آن ها شود.

وی تاکید کرد: مشکل ما هستیم، وقتی ما به عالمان و دانشمندان خود بی توجهی می کنیم، به قهرمانانی که در دنیا مقامی کسب کردند و افتخار آفریدند بی احترامی میکنیم، کسانی که در کشور شغل تولید کردند بدرفتاری می کنیم در نتیجه کارها بر زمین می ماند و زمینه ساز خروج مغزها از کشور می شویم. اگر کشور را به عده ای محدود می کنیم نتیجه این می شود که بقیه نسبت به آنچه که در مقابلشان است احساس بی اختیاری می کنند.

پزشکیان خاطرنشان کرد: مردم از ما صداقت می خواهند، ممکن است ما نتوانیم کاری بکنیم مردم زمانی با ما مشکل دارند که تبعیض را مشاهده کنند، مشکل این است که ما یک سفره برای خودمان پهن می کنیم و یک سفره برای مردم یک سفره دیگر، اگر سفره ها یکی باشد مردم ببینید که یکی هستیم باور می کنند و کنار هم خواهیم بود.

 

 

سیاسی

شناسه : 431947
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا