اجرای ساخت پروژه‌های نهضت ملی به ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار واحد رسید

در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام شد که اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار واحد عبور کرده و ۵۵۱ هزار واحد مسکن روستایی نیز نوسازی و بهسازی شده است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، جلسه شورای مسکن امروز (شنبه ۲۶ خرداد). به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و با حضور معاونان این وزارتخانه در بخش‌های معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان. بازآفرینی شهری ایران، شرکت عمران شهرهای جدید، همچنین بنیاد مسکن. صندوق ملی مسکن، بانک مسکن و سایر بخش‌های مرتبط، برگزار شد.

بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تکمیل و تحویل واحدها، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر. تازه‌ترین وضعیت الحاق اراضی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین وضعیت بازار مسکن و اجاره در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. و پیشرفت‌های هرکدام از بخش‌ها به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

بر اساس این گزارش اعلام شد که تاکنون اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون. و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد عبور کرده و بخشی از این واحدها نیز تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

ساخت مسکن روستایی از دیگر محورهای این جلسه بود که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، تعداد واحدهای روستایی تاکنون به ۵۵۱ هزار و ۷۹۸ هزار واحد رسیده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار، نوسازی بافت فرسوده شهری به ۲۸۵ هزار و ۵۵۹ رسید و میزان پیشرفت ۲۷ نقطه سکونتگاهی ساحلی جدید در این جلسه بحث و بررسی شد.

منبع: مهر

مسکن

شناسه : 432233
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. از سال ۱۴۰۰ مسکن ملی پرند تهران ثبت نام کردیم با اینکه واجد شرایط هستیم وضیعتمون رو سیستم تایید اولیه در انتظار تایید مدیر بلاتکلیف ۳ ساله مونده حتی تشکیل پرونده انجام نمیدن تایید نهایی نمیکنن هربار شرکت عمران پرند پیگیر شدم میگن اول باید تامین زمین بشه بعد تشکیل پرونده بدن ۳ ساله هنوز تامین زمین نکردن پس کی میسازن به ما مردم بدبخت تحویل بدن رسانه ها خواهشااا پیگیری کنید زیر بار مستاجری لح شدیم بلکه چاره ای کنن ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا