بحرانی‌ترین شرایط برای پرسپولیس در بازی با ماشین‌سازی غیبت ۴ بازیکن کلیدی

تیم فوتبال پرسپولیس در بحرانی‌ترین شرایط ممکن از لحاظ داشتن بازیکن به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود‌.
پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۵ امروز در تبریز به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود که نیمی از بازیکنان این تیم با مصدومیت روبه‌رو شده‌اند‌. حسین ماهینی و محمد انصاری که به دلیل پارگی رباط صلیبی پای خود دیگر توان بازی کردن برای این تیم در فصل جاری لیگ برتر را ندارند باید از خانه به تماشای دیدار هم‌تیمی‌های خود در تبریز بپردازند‌.
سرخپوشان پایتخت که به دلیل محرومیت از حضور در دوپنجره نقل و انتقالاتی با مشکلات زیادی در این زمینه روبه‌رو شده به بحرانی‌ترین شرایط ممکن در طول فصل رسیده‌اند. کادرفنی سرخپوشان پایتخت این‌بار هم مجبور است برای تکمیل لیست ذخیره‌های خود از بازیکنان رده امید استفاده کند تا بتواند یک بازی سخت دیگر در لیگ برتر انجام دهد‌. بحران بی‌سابقه‌ای پرسپولیس را احاطه کرده است، کمال کامیابی‌نیا، شایان مصلح، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی غایبان سرخ‌های تهران در دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز خواهند بود که به شکلی عجیب دیگر ترکیب پرسپولیس را دچار فروپاشی کرده است تا عملا فکر کردن به پیروزی یک رویای خیالی باشد‌.
شرایط به نحوی است که صحبت کردن در مورد گزینه‌های جانشین غایبان این دیدار، بی‌مفهوم و بی‌فایده خواهد بود، در دو دیدار گذشته میان دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی، سرخ‌ها پیروز مطلق بوده‌اند اما امروز ماجرا بسیار متفاوت است، ماشین‌سازی آن تیم گذشته نیست و خودباوری جزئی از فلسفه‌اش شده و می‌تواند برابر استقلال شفر هم پیروزی را از آن خود کند، آیا برای چنین تیمی رویاپردازی و فکر کردن به پیروزی مقابل پرسپولیس کار سختی خواهد بود؟! البته این مساله در این وهله زمانی بسیار ارزشمند خواهد بود که برانکو بتواند تیمش را بدون شکست تا تعطیلات زمستانی نیم‌فصل ابتدایی هدایت کند یا خیر! چرا که بازگشت به جمع مدعیان پس از آن برایشان بسیار سخت خواهد بود؛ با کم قدرت‌تر شدن تیم‌هایی همانند پرسپولیس قطعا باشگاه‌هایی همانند ماشین‌سازی که از قعر جدول خود را جدا کرده‌اند و می‌توانند امروز در رتبه دهم قرار بگیرند، اعتمادبه‌نفس بسیار بزرگی را کسب کنند!

عمومی

شناسه : 4323
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا