جزئیات اینترنت رایگان ۲۰ گیگ اعلام شد

معاون وزیر ارتباطات از فعال شدن بسته هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ۱۸ میلیون سیم کارت خبر داد.

به گزارش سرویس دانش و فناوری جهان صنعت نیوز، امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان رگولاتوری گفت: تا امروز در بیش از ۱۸ میلیون سیم‌کارت بسته هدیه ۲۰ گیگابایتی وزارت ارتباطات فعال شده است.
وی افزود: اگر هنوز بسته هدیه ۲۰ گیگابایتی وزارت ارتباطات برای استفاده از سکوهای ایتا، تلوبیون، پیام‌رسان روبیکا، ویراستی، بله، گپ و آی‌گپ رو فعال نکردید سریع اقدام کنید.
لاجوردی در توضیح نحوه فعال شدن این بسته گفت: وقتی کد USSD اپراتور‌ مورد نظر را وارد کردید، صبر کنید تا پیامک فعال‌سازی برای شما ارسال شود، همچنین جزئیات مصرف در اپلیکیشن «همراه من» یا «ایرانسل من» برای کاربران قابل مشاهده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود به جز بسته هدیه یک بسته‌ی فعالی دیگر داشته باشید.
در همین راستا و تکمیل توضیحات معاون وزیر ارتباطات، اپراتور ایرانسل  مبنی بر اینکه چرا کاربران نمی‌توانند از بخش روبینو در روبیکا استفاده کنند. نوشت: «لطفا در نظر داشته باشید این بسته ویژه برای استفاده از پیام رسان‌های داخلی ایتا، روبیکا، ویراستی، سروش، گپ، آی‌گپ و بله(بخش مسنجر/چت) و تماشای برنامه‌های صدا و سیما در اپلیکیشن لنز و تلوبیون است.»

اپراتور همراه اول نیز در پاسخ به همین سوال گفت: «با توجه به قوانین این بسته‌ی هدیه، امکان استفاده از تخفیفات بسته صرفا در بخش پیام رسان امکان پذیر است.»

گفتنی است، هفته گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی یک ماهه برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی برای کاربران خبر داد.
این بسته اینترنت هدیه ویژه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است تا مردم بتوانند در شبکه‌های اجتماعی داخلی و تلویبیون کاندیداهای مورد نظر خود را دنبال کنند.

منبع: فارس

دانش و فناوری

شناسه : 432356
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا