اوتلندر جدید به سامانه وارداتی ها آمد

با جدیدترین به روزرسانی سامانه عرضه خودروهای وارداتی، اوتلندر جدید توسط آرین پارس موتور به این سامانه اضافه شده است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، هفته گذشته و در نمایشگاه خودروی شیراز بود. که آرین پارس موتور از میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ پرده برداشت. این خودرو قرار است به صورت وارداتی به بازار بیاید و حالا در سه تریم مختلف به سامانه خودروهای وارداتی اضافه شده است. البته فعلا این خودرو در نسخه تک دیفرانسیل جلو به سامانه آمده است. و تفاوت سه تریم اعلامی در امکانات و آپشن های این خودرو ها است. در ادامه مشخصات فنی اوتلندر جدید را بررسی می کنیم.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ آرین موتور به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ به علاوه. گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی ۸ سرعته مجهز است. حداکثر قدرت این موتور برابر ۱۶۰ اسب بخار است و نهایت گشتاور آن نیز به ۲۸۰ نیوتن متر می‌رسد که از دور موتور ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ در دسترس راننده قرار خواهد داشت. ضمناً یک سیستم هیبریدی خفیف نیز روی موتور این خودرو به کار گرفته شده تا وضعیت مصرف سوخت آن تا حدودی بهبود یابد.

امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار انحراف از مسیر، کنترل سرعت در سرپایینی، کنترل توقف در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه و دوربین عقب، تنظیم برقی صندلی راننده، نوربالای خودکار، آینه‌های جانبی تاشو برقی، مالتی مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، صفحه آمپر تمام دیجیتال، چند حالت رانندگی، ورود بدون کلید، سنسور نور، کروز کنترل، حسگرهای پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی‌های ردیف اول، در صندوق عقب برقی، هداپ دیسپلی و… در فهرست آپشن‌های نسخه فول آپشن میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ مشاهده می‌شود.

منبع: آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 432450
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا