پیش فروش بلیت قطارهای مسافری تیرماه آغاز شد

اگر قصد دارید در نیمه اول تیرماه با قطار مسافرت کنید، از امروز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا ۱۵ تیرماه آغاز می شود و مسافران می توانند به صورت اینترنتی و حضوری نسبت به خرید بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، بنابر اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش فروش بلیت برای نیمه اول تیرماه در همه محورها از ساعت ۸ صبح امروز (سه شنبه ۲۹ خرداد ماه) از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز خواهد شد. بر اساس اطلاعیه راه آهن، در این پیش فروش، بلیت مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۵ تیر و بلیت مسیرهای برگشت تا ۱۶ تیر صادر خواهد شد و بلیتهای مربوط به بازه زمانی نیمه دوم تیر، در پیش فروش بعدی عرضه خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه پیش فروش بلیت قطار ابتدا در سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز خواهد شد. به مدت ۳ ساعت یعنی تا ساعت ۱۱ امروز، فقط امکان خرید بلیت به صورت اینترنتی وجود دارد. اما بعد از آن، پیش فروش حضوری بلیت های باقی مانده برای نیمه اول تیرماه از ساعت ۱۱ از طریق مراکز مجاز فروش حضوری نیز امکان پذیرخواهد شد.

راهنمایی های مورد نیاز برای خرید اینترنتی بلیت از شرکت‌های مسافری فعال در کشور در سایت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به نشانی https://www.rai.ir/ فراهم است و سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ نیز به صورت شبانه‌روزی آماده راهنمایی شهروندان است.

راهنمای خرید بلیت قطار نیمه اول تیرماه

اینترنتی (سکوهای مجاز): از ساعت ۸ تا ۱۱

حضوری (دفاتر مجاز): از ساعت ۱۱ به بعد

منبع: همشهری

مسکن

شناسه : 432738
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا