پیش فروش بلیت قطار‌های تابستانی تمام شد

در حالی که از ساعت ۸ صبح امروز پیش فروش بلیت قطار‌های تابستانی آغاز شده بود اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در همان دقایق اولیه پیش فروش بلیت‌ها به اتمام رسید.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، در حالی که پیش فروش بلیت قطارهای تابستانی قطار با تاخیر آغاز شد و مقرر شد که از امروز ۲۹ خرداد از ساعت ۸ صبح پیش فروش بلیت قطارها آغاز شود اما بررسی ها نشان می‌دهد. پیش فروش بلیت‌ها شروع نشده به اتمام رسید و ظرفیت بسیاری از قطارهای مسیرهای پرتردد از جمله مشهد و تبریز تکمیل شده است.

این در حالیست که طبق اعلام مختاری سخنگوی شرکت راه آهن پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی یک تا ۱۵ تیرماه در تمامی محور‌ها (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۵ تیر و مسیر‌های برگشت تا ۱۶ تیر) از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه، از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز شد.

وی افزود: پیش‌فروش حضوری بلیت‌ها هم ۳ ساعت بعد، از ساعت ۱۱ از طریق مراکز مجاز فروش و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌پذیرد.

او اظهار کرد: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 432777
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا