فینال برگشت کوپا لیبرتادورس در قطر؟

دوحه می‌تواند بهترین میزبان برای دیدار ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال برگشت کوپا لیبرتادورس باشد‌.
به نوشته AS، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد فینال برگشت لغو شده کوپا لیبرتادورس هشتم یا نهم دسامبر در خارج از آرژانتین برگزار می‌شود‌. با این حال تصمیم کمیته انضباطی کنمبول درباره خط زدن ریورپلاته از کوپا لیبرتادورس به خاطر درخواست بوکاجونیورز در برگزار شدن این دیدار تعیین‌کننده است (باشگاه بوکا به خاطر حوادث شنبه که هواداران ریور به اتوبوس‌شان در مسیر ورزشگاه حمله کردند و باعث لغو بازی شد چنین درخواستی را ارائه دادند‌.)
سوپرکلاسیکو می‌تواند در میامی برگزار شود‌. با این حال بهترین پیشنهاد، انجام دیدار نهایی در دوحه قطر است‌. این انتخاب از لحاظ اقتصادی نیز خوب تلقی می‌شود‌. در این شهر فینال‌های خارجی مانند سوپرجام ایتالیا برگزار شده است‌. قطری‌ها می‌توانند در مسیر آماده‌سازی برای جام‌جهانی از این فینال بهره ببرند‌. چهار سال بعد، این کشور میزبان جام‌جهانی خواهد بود‌. همچنین قطر در نزدیکی امارات، کشوری که میزبان جام‌جهانی باشگاه‌هاست قرار دارد‌. قهرمان کوپا می‌تواند برای آماده‌سازی‌اش در قطر بماند‌.
تنها ورزشگاه جام‌جهانی که آماده است، خلیفه نام دارد‌. این استادیوم زیبا برای جام‌جهانی بازسازی شده است‌. خلیفه کاملا جدید و مدرن است و ۴۰ هزار نفر ظرفیت دارد‌. همه چیز برای یک فینال فوق‌العاده آماده است‌. نخستین فینال کوپا لیبرتادورس در خارج از قاره آمریکا برگزار می‌شود.
کلایورت، بهترین جوان سال ۲۰۱۸ فوتبال جهان
جاستین کلایورت به عنوان بهترین بازیکن جوان سال ۲۰۱۸ برگزیده شد‌. روزنامه ورزشی توتواسپورت اقدام به انتخاب بهترین بازیکن جوان سال‌جاری از نظر خوانندگان خود کرد‌. به همین خاطر ستاره تیم آ‌. اس رم صاحب بیشترین رای و برای این منظور گزینش شد‌.
وی برای این منظور ۲۱ درصد آرا را به خود اختصاص داد و بعد از او توماس دیویس از اورتون ۱۹ درصد آرا را گرفت و دوم شد‌. همچنین ماتیس دلیخت از آژاکس آمستردام و وینیسیوس جونیور از رئال‌مادرید هر کدام هشت درصد آرا را گرفتند و سوم شدند‌. قرار است در مراسمی که ۱۹ روز دیگر انجام می‌شود، جایزه وی در تورین اعطا شود‌.
آلبا در آستانه امضای قراردادی جدید با بارسلونا
مدافع کناری تیم فوتبال بارسلونا در آستانه امضای قراردادی جدید با کاتالان‌هاست‌.
جوردی آلبا احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک قراردادش را با آبی‌‌اناری‌ها تمدید کند‌. طبق اعلام ال‌موندودیپورتیو، مدیریت باشگاه اسپانیایی با نمایندگان این بازیکن به توافق اولیه برای این منظور رسیده‌اند‌. قرارداد کنونی مدافع ۲۹‌ساله تا سال ۲۰۲۰ است‌. آن گونه که در گزارش این رسانه عنوان شده، تفاهم‌نامه کاری جدید این بازیکن تا سال ۲۰۲۳ تنظیم خواهد شد‌. وی از سال ۲۰۱۲ در خدمت تیم لالیگایی است‌.
رونالدو در میان نامزدهای نهایی توپ طلا ؟
برخلاف اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های فرانسوی، اوندا سرو ادعا می‌کند که رونالدو در بین سه نامزد نهایی توپ طلای ۲۰۱۸ حضور دارد‌.
هفته گذشته نشریه اکیپ با انتشار کلیپی به استقبال توپ طلای ۲۰۱۸ رفت‌؛ توپی که برنده‌اش دوشنبه آینده معرفی خواهد شد‌. از کلیپ اکیپ استنباط شده بود که مودریچ، واران و امباپه نامزدهای نهایی هستند و اینکه مودریچ شانس اول محسوب می‌شود‌.
سه‌شنبه شب گذشته اما رادیو اوندا سرو ادعا کرد که سه نامزد نهایی مودریچ، رونالدو و گریزمان هستند و ستاره کروات رئال با اختلافی قابل توجه، بالاتر از رونالدو برنده این عنوان شده و رسما به حکمرانی مسی و رونالدو پایان داده است‌. طبق ادعای این منبع معتبر مادریدی، گریزمان در جایگاه سوم قرار گرفته است‌. مودریچ تا به اینجا عنوان بهترین بازیکن جام‌جهانی ۲۰۱۸، بهترین بازیکن سال یوفا و بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرده است‌.
پخش مستقیم تلویزیونی، امروز
ماشین‌سازی- پرسپولیس ۱۵:۰۰، شبکه سه
نساجی- سپیدرود ۱۵:۰۰، شبکه ورزش
استقلال- صنعت نفت آبادان ۱۷:۳۰، شبکه سه

عمومی

شناسه : 4330
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا