به دنبال تقویت فرهنگ سازمانی هستیم

جهان صنعت نیوز:  حسنی با بیان این‌که شرکت مس پس از سال‌ها موفق به خلق تولید بی‌سابقه ۲۴۷ هزار تنی کاتد مس شد اظهار داشت: بدون شک یکی از دلایل این موفقیت سیاست «منابع انسانی محور» مدیریت عامل شرکت مس و تأکید ایشان بر افزایش کرامت انسانی در خانواده بزرگ و نجیب صنعت مس بود.

حسنی با عنوان این‌که به دنبال تقویت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی صنایع مس ایران هستیم بیان کرد: فرهنگ سازمانی نیروی محرکه یک سازمان است که به‌شدت تابعی از وجود اعتماد، انگیزه و اجرای عدالت است و همان‌طور که اشاره شد برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در زمینه تولید و توسعه باید اجزای این فرهنگ تقویت شود.

وی افزود: از سال گذشته و برای تحقق این منظور به دنبال اجرای طرح‌هایی هستیم که بین منافع کارکنان برای برخورداری از رفاه بیشتر و سهامداران شرکت مس از بُعد کاهش سودآوری بیشتر اشتراک ایجاد کنیم.

حسنی با تأکید بر این‌که وقتی نیروی انسانی خود را در سود شرکت سهیم ببینند به سمت تلاش بیشتر و اعتماد بیشتر به سیستم حرکت می‌کنند گفت: در این وضعیت مراکز هزینه شفاف می‌شود و نیروی انسانی در عین این‌که به سمت کاهش هزینه‌ها می‌روند بهره‌وری‌شان نیز به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و فرهنگ سازمانی دچار رشد مثبت می‌شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مس با بیان این‌که جزئیات این طرح در آینده نزدیک به‌طور پایلوت در چند امور تولیدی تشریح و عملیاتی می‌شود گفت: یکی دیگر از مزایای این طرح اجرای عدالت به جای مساوات است.

وی درخصوص دیگر اقدامات معاونت منابع انسانی شرکت مس گفت: اخیراً در گروه فاوا شرکت ملی صنایع مس ایران نیز رخدادهای بسیار نویدبخشی رقم خورده است که انشاالله در آینده نزدیک شاهد تولید محصولات نرم‌افزاری در قالب سیستم یکپارچه توسط تیم نرم‌افزاری این حوزه خواهیم بود که هدف آن ایجاد فضای امن و آسان و یکپارچه برای کاربران به‌منظور تسهیل در فرآیندها و گردش صحیح و روان اطلاعات در سطح شرکت خواهد بود.

به گفته حسنی همچنین پیاده‌سازی سیستم مکاتبات تحت وب (اتوماسیون اداری) که بیشترین تعداد کاربر را به خود اختصاص داده است حاصل تلاش این گروه است که با همت و پشتکار توانستند آن را با کمترین مشکل پیاده‌سازی کنند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مس در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ آقای مهندس بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت و اعضای هیأت‌مدیره و کلیه ارکان مدیریتی شرکت قدردانی کرد و اظهار داشت: همدلی و یک‌صدایی ایجادشده بین کلیه اجزای شرکت توانست در سال گذشته برگ زرین دیگری به تاریخچه شرکت ملی صنایع مس ایران بیفزاید.

اقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 43339
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا