ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان آغاز شد

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت:حق بیمه ۵۶۰ هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، مهدی نیکفر؛ مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به رضایتمندی نسبی از شرکت بیمه دانا در طول دو سال گذشته، امسال مجدد با بیمه دانا قرارداد منعقد کردیم.

وی افزود: امسال علاوه بر بیمه دانا بر اساس چارچوب تعیین شده برای خدمات و نرخ بیمه با شرکت بیمه معلم هم قرارداد منعقد کردیم و در نهایت در ۲۳ استان با بیمه دانا و در ۹ استان با بیمه معلم قرارداد منعقد شد.

قرارداد با بیمه معلم در ۹ استان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بیمه تکمیلی فرهنگیان در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، گیلان، آذربایجان شرقی، قم و چهارمحال و بختیاری با بیمه معلم منعقد شده است.

نیکفر با اشاره به اینکه در بحث بیمه تکمیلی فرهنگیان هیچ تبعیضی میان استان‌ها نیست، متذکر شد: شرکت بیمه دانا و بیمه معلم خدمات و نرخ بیمه یکسانی را دریافت می‌کنند. همچنین از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و معاونان پشتیبانی خواستیم تا نظر جمعی را درباره بیمه معلم و دانا پرسیده و شرکت بیمه‌گر مدنظر خود را در قالب مکاتبه برای ما ارسال کنند.

هزینه دندانپزشکی ۶ میلیون تومان

وی بیان کرد: خدمات ارائه شده در بیمه تکمیلی امسال فرهنگیان همانند سال گذشته است یعنی بیشتر تعهدات بدون سقف و فرانشیز ۵ تا ۱۵ درصد است همچنین هزینه عینک یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دندانپزشکی ۶ میلیون تومان به ازای هر نفر است.

نیکفر درباره حق بیمه عنوان کرد: حق بیمه ۵۶۰ هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان در قالب بیمه دانا از اول تیر فعال شده است و اطلاعات فرهنگیان متقاضی نیز به شرکت بیمه بیمه معلم ارسال شده است.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 433714
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. سلام ، منظورتون از اخذ نظر جمعی
    فرهنگیان چیه؟
    مطمئن باشید کسی نظر مارا نپرسیده ، مدیران کل سلیقه ای و منفعت گونه با بیمه معلم قرارداد بستند ، اصلا خدمات بیمه معلم به درد نمیخوره ، شما فقط ببینید چه استانهایی قراداد بستن!!!!!

  2. بیمه معلم به هیچ عنوان کارایی بیمه دانا رو نداره هیچ مرکز درمانی با این شرکت قرارداد نداره هیچ تصمیم جمعی نبوده از هیچ معلمی نظر سنجی نشده
    کافیه نگاهی به استان هایی که مجبور به بستن قرارداد شدن بندازین
    واقعا متاسفم ازین تبعیض آشکار

  3. سلام خواهشمندیم التماس میکنیم گوش که نمی دیدبابیمه معلم درخوزستان قراردادنبندیداین بیمه خدمات‌دهی ضعیفی دارد.باجای قراردادنداردودرپرداخت هزینه هاهم خیلی معطل واذیت میکندسالهای گذشته هم ناراضی بودیم خواهشاباهمان بیمه دانایاایران قراردادببندیداگردنبال رضایت ماهستیم.تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا