سهند سایپا؛ قمار جدید نارنجی‌های جاده مخصوص

سایپا خود را آماده می کند تا محصول جدید خود را روانه بازار کند.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، سهند شمارش معکوس خود را برای ورود به بازار خودرو آغاز کرده است. خودروسازی سایپا در جدیدترین اقدام خود با انتشار کاتالوگ سهند نشان داد که این محصول تاره کم­کم خود را مهیای حضور در بازار می کند.

بررسی طرح های فروش سایپا نشان می دهد تا کنون سایپایی ها چهار بار سهند را در دسترس متقاضیان قرار داده اند. البته هر چهار طرح فروش به صورت پیش فروش واگذار شده. بنابراین هنوز سهند در بازار خودرو آفتابی نشده است.

اما این چهار طرح پیش فروش در چه بازه زمانی برگزار شده اند؟ این محصول جدید نارنجی‌های جاده مخصوص در بازه زمانی اسفند ۱۴۰۲ تا خرداد ۱۴۰۳ از سوی این خودروساز به متقاضیان عرضه شده است.

مدیران سایپا برنامه‌ریزی کردند تا سهندهایی که در اسفند سال گذشته در تیررس متقاضیان قرار دادند را در بازه مرداد تا اسفند سال جاری به مشتریان خود تحویل دهند.

زمان عرضه به بازار

بنابراین اولین گروه سهندهای عرضه شده مرداد ۱۴۰۳ روانه بازار خودرو می شوند. مدیران سایپا با انتشار کاتالوگ سهند نشان دادند که خود را آماده می کنند تا محصول جدید خود را روانه بازار کنند.

بررسی کاتالوگ منتشر شده سهند نشان می دهد سایپایی ها قصد دارند این محصول خود را در دو مدل G و S تولید و عرضه خواهند کرد. کاتالوگ سهند نشان می دهد مدل G از مدل S کامل تر است البته این تغییرات چندان چشمگیر نیست.

البته مدیران سایپا قصد دارند در گام اول عرضه سهند S را روانه بازار کنند و در ادامه مدل کاملتر سهند یعنی سهند G را در دسترس متقاضیان قرار می دهند.

آپشن ها

اما هر دو مدل سهند شاهد حضور آپشن هایی مانند کیسه های هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشان دهنده تعویض دهنده (GTS)، مولتی مدیا، چراغ رانندگی در روز (Day Light)، چراغ خودکار (Auto Light) و استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

باید منتظر ماند دید که آیا بازار خودرو از سهند استقبال خواهد کرد؟ با توجه به اینکه سهند فیس لیفت ساینا است و می توان گفت این محصول جدید به نسبت ساینا بیشتر مورد استقبال متقاضیان قرار گیرد البته نباید فراموش کرد قیمت کارخانه ای سهند و به دنبال آن قیمت بازاری روی نظر متقاضیان نسبت به این مهمان تازه وارد بازار اثرگذار خواهد بود.

اکوایران

خودرو

شناسه : 433831
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. باسلام وخسته نباشید به تمامی کارکنان دولت اگه این طرح وام ۱۰۰میلیونی تصویب بشه مشکل خیلی ازمردم حل خواهد شد ..روح شهید جمهور شاد خیلی برا مردم قدم برداشتند روحشون قرین رحمت الهی🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا