کاهش ساعت کاری ادارات به دلیل گرمای هوا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: فعالیت ادارات شهرستان‌های دهلران و مهران در روز یکشنبه سوم تیرماه با توجه به افزایش دمای هوا به بیش از ۵۰ درجه یک ساعت کاهش می‌یابد.

به گزارش سرویس عمومی جهان صنعت نیوز، «مجید بیگلریان» شامگاه شنبه اظهار کرد: ساعت کار ادارات در شهرستان های دهلران و مهران در روز یکشنبه از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۲ تعیین شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام دمای هوای شهرستانهای دهلران و مهران، فردا به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: با دستور استاندار برای حفظ سلامت مردم، فعالیت ادارات و بانک‌های شهرستان‌های مذکور به مدت یک ساعت زودتر از موعد مقرر تعطیل می‌شود.

بیگلریان ادامه داد: دستگاه‌های عملیاتی، امدادرسان و خدمات‌رسان مانند بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی مطابق روزهای گذشته فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل بحران استانداری ایلام اضافه کرد: امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها بدون تغییر زمان فردا برگزار می‌شود.

مهران و دهلران در جنوب استان ایلام جزو مناطق گرمسیری این استان هستند.

مهران در فاصله ۸۵ و دهلران در فاصله ۲۳۰ کیلومتری مرکز استان ایلام قرار دارند.

ایرنا

عمومی

شناسه : 433854
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام، مهمترین شاخص یک رئیس جمهور مردمی، مقابله با تبعیض و عدالت محوری است. یکی از مطالبات مردمی مخصوصا برای قشر کارمندان دولت، مساله مقابله با تبعیض و برقراری عدالت اداری است. بطوریکه به عنوان مثال به دلیل تعطیل بودن کارمندان تهرانی و عدم تعطیلی کارمندان شهرستانی در پنجشنبه ها؛ کارمندان شهرستانی سالانه از ۵۳ روز تعطیلات (۵۳ هفته در سال) محروم هستند. در مناظره ها و برنامه های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید دلیل این تبعیض و چگونگی حل این مشکل توضیح داده شود. اگر برای مساله ای به این سادگی راه حلی نداشته باشند چطور مشکلات بنیادی و راهبردی کشور را حل خواهند کرد؟ پرداختن به این موضوع، بدون اینکه هزینه ای در بر داشته باشد، موجب مشارکت بیشتر در انتخابات و اقبال کارمندان و خانواده های آنها به کاندیدای ریاست جمهوری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا