خروش ظریف و انتخابات

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز؛ این روزها دیپلمات آرام و متین ایران که هیچ تمایلى براى حضور در دولت نداشت، بطور شگفت‌آوری با از خودگذشتگى به صحنه آمده و همه حملات را به جان خریده است. او فریاد مى زند که اى مردم هوشیار باشید و به صحنه بیایید و از طریق صندوق راى از تنها فرصت‌های باقیمانده استفاده کنید.

دانستن چرایى این خروش به همه آن‌هایی که از سر دلخورى و یا ناامیدى قصد حضور در انتخابات را ندارند و یا هنوز مردد هستند کمک خواهد کرد تا با تامل بیشترى تصمیم بگیرند.

محمد جواد ظریف مرد جهاندیده و کاربلدى است که تمامى ظرایف روابط بین‌المللى و داخلى را به‌خوبى درک مى‌کند و مى‌داند که انتخاب افرادى همانند جلیلى تیر خلاص به حداقل راهکارهاى باقیمانده براى حل مسائل بین‌المللى و داخلى کشور است.

ظریف نگران است.

ظریف نگران ایران است.

ظریف نگران نابودى وطن است.

ظریف از نزدیک دیده است که افراد متوهم چگونه باعث مرگ هزاران هموطن بیگناه در دوران کرونا شدند؛ یک روز ویروس یاب مستعان رونمایى کردند و روز دیگر واکسن به اصطلاح داخلى ساختند و ورود واکسن را کار دشمن دانستند تا دولت روحانى موفق نشود. یک روز تحریم را نعمت و یک روز آن را یک جهان فرصت دانستند.

ظریف مى‌داند که سال‌هاى آتى آبستن چه وقایع مهمى در سطح بین‌المللى و داخلى خواهد بود.

ظریف مى‌بیند که اگر مدیریت توهم بطور کامل بر کشور حاکم شود چه پاس‌هاى گلى به ترامپ و دشمنان ایران خواهند داد و بطور کامل کشور و ملت ایران ضربه فنى می‌شود و در حال ضعف و خفت و خوارى ملت را قانع کنند که ما مامور به وظیفه بودیم و نه حصول نتیجه و جوانمردانه باختیم و ناچاریم کوتاه بیاییم.

من مردد بودم در انتخابات شرکت کنم؛ فریادهاى از ته دل ظریف من را بیدار کرد. آخر چرا این دیپلمات آرام آینگونه فریاد مى‎زند؛ مگر چه خبر خواهد شد؟

هموطن کمى تامل کن؛ شاید مصمم شدى که مسئول‌تر به فکر آینده کشور و مردم باشى

اخبار برگزیدهسیاسی

شناسه : 433869
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. انشاالله ، برای رسیدن وقت موعود ثانیه شماری می کنیم، رای بدهیم تا برای بازنشستگان مثل من دولت جدید پس از جایگزینی همسان سازی را اجرا کنند شاید بتوانیم نان سیری از سفره کوچکمان بخوریم. انشاالله

  2. ظریف فقط نگران قدرت و مو قعیت خودش هست ،چند سالی هست که پستی ندارد ….واز ولع قدرت به جنون رسیده .‌
    ایشون ۸ سال وزیر بوده امان که گفته بود امضای کری تضمینه …چی شد تصمیم بود ….
    ایشون حتی نفهمیده قرداد بین المللی برای ایران امضا کرد وبعدا گفت اشتباه کروم متوجه نشدم که تعلیق هم در قرداد ذکر شده..
    کاش مردم بجای گوش دادن به رسانه واقعیت عملکرد طریق ونتایج آن را بخوانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا