شرایط فروش هوندا سیتی در سامانه یکپارچه اعلام شد

هوندا سیتی در مرحله شانزدهم عرضه خودروهای وارداتی نیز حضور دارد و اکنون شرایط فروش هوندا سیتی نیز اعلام شده است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، هوندا سیتی یکی از خودروهای جدید وارداتی بازار ایران است. این خودرو در مرحله شانزدهم عرضه خودروهای وارداتی نیز حضور دارد و اکنون شرایط فروش هوندا سیتی نیز اعلام شده است. هوندا سیتی توسط شرکت آذیوردسال به بازار ایران وارد می‌شود. قیمت اعلام شده برای هوندا سیتی از نوع علی‌الحساب است، بنابراین پرداخت‌های قانونی در زمان تحویل به بهای این خودرو اضافه خواهند شد.

شرایط فروش هوندا سیتی، تیر ۱۴۰۳:

خودروهای هوندا در دوره‌های پیشین واردات خودرو، توسط شرکت‌های دیگری همچون گلرنگ موتور به بازار ایران وارد شدند. واردات محدود، نبود زیرساخت ارائه خدمات و همچنین عدم آگاهی مشتریان نسبت به این خودروها، باعث شده است تا محصولات هوندا در ایران چندان مورد توجه قرار نگیرند. اکنون بار دیگر شرکت ژاپنی با هوندا سیتی به بازار ایران بازگشته است و امیدواریم تا عرضه جدید محصولات هوندا موفقیت آمیز باشد. جدی‌ترین رقیب هوندا سیتی در بازار ایران، تویوتا کرولا و تویوتا لوین هستند. البته این خودرو با سوزوکی سیاز نیز رقابت می‌کند. هوندا سیتی با دارا بودن فاصله بین‌محوری ۲۵۹۰ میلیمتر، یک سدان جمع‌وجور یا کامپکت در رده جهانی محسوب می‌شود.

شرایط فروش هوندا سیتی

هوندا سیتی اکنون در نسل هفتم خود به سر می‌برد که از سال ۲۰۱۹ روی خط تولید قرار دارد. زیر کاپوت این خودرو، پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته است که حداکثر ۱۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده اتوماتیک CVT نیز قدرت و گشتاور را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. شتاب صفرتاصد رسمی هوندا سیتی، ۱۰.۸۵ ثانیه اعلام شده است. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۹۸ کیلومتربرساعت خواهد بود.

امکانات هوندا سیتی شامل این موارد هستند: ۶ کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری و ABS، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۸ اینچی با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto، سنسور پارک و دوربین دید عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و چراغ‌های LED.

دیجیاتو

خودرو

شناسه : 434460
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا