آخرین وضعیت راه اندازی سازمان گردشگری شهرداری اعلام شد

عضو شورای شهر تهران آخرین وضعیت تشکیل سازمان گردشگری شهرداری تهران را اعلام کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سید احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران در حاشیه استودیو غدیر شهرداری منطقه ۱۰ و مهمانی ده کیلومتری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عید غدیر برای ما شیعیان بزرگترین عید محسوب می‌شود و طبیعی است که باید خیلی ویژه دیده شود.

وی افزود: تدبیر درست صورت گرفته این است که مخاطب اصلی اجتماع غدیر جوانان و نوجوانان هستند. برنامه ریزی شده تا این افراد در کنار خانواده‌ها حضور پیدا کنند و فضای معنوی و اعتقادی و خانواده محوری اساس خاصی را تجربه کنند.

عضو شورای شهر تهران درباره استمرار این جشن در سال‌های آینده تصریح کرد: این برنامه مردمی اداره می‌شود و در دوره‌های بعدی مدیریت شهری هم، چون مردم آنرا اجرا می‌کنند نگرانی برای ادامه این جشن در سال‌های آینده نداریم.

علوی گفت: آفت برنامه‌های مذهبی آن است که دولتی اداره شود ولی اربعین مردمی بوده و خواهد بود. برنامه غدیر، چون موکب داران پایه و اساس آن هستند و پایه و حاکمیت آن مردمی است با تغییر دولت‌ها اصل برنامه تحت الشاع قرار نمی‌گیرد.

تشکیل سازمان گردشگری تهران

وی درباره آخرین وضعیت تشکیل سازمان گردشگری تهران گفت: قرار بود که شهرداری اساسنامه سازمان گردشگری را ارایه دهد. سپس شورای شهر با این کار مجوز تاسیس سازمان گردشگری را بدهد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: یکی از مجموعه‌های شهرداری قرار است برنامه جایگزینی سازمان گردشگری به ما بدهند تا در سازمان امور اداری استخدامی کار‌های اصلی آن را انجام دهد.

وی ادامه داد: از بین سه شرکت قرار است یکی جایگزین مجموعه فعلی گردشگری شهرداری شود که در حقیقت او تشکیل دهنده سازمان گردشگری خواهد بود.

منبع: تسنیم

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 434503
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا